kirvill Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 ja, vi har lyst til dette.. Men glemte å melde oss på sist vi var på hs, så håper det ikke er forsent. Har tro på at det kan være en bra ting!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Kommunen vår prioriterer det ikke, ellers så hadde vi dratt med engang! Det er et kjempeflott tilbud og jeg har bare hørt positive ting om det. Jordmoren jeg hadde under svangerskapet har nemlig vært leder for det, så hun utnyttet hver time min mann var med til å snakke om tiden etter man fikk barn, så en smakebit har vi iallfall fått!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Jeg og mannen min var på dette etter første barnet i 2005. Var ganske ok, og hjalp faktisk i et par måneder. Jeg husker ikke så mye av det nå, mestparten gikk ut på det med kommunikasjon. Er verdt tida ihvertfall
Kengurine Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Hei Vi gikk på slikt kurs i fjor vår. Var som nevnt over her, mye fokus på kommunikasjon. Men jeg er absolutt glad for at vi dro. Lykke til!
Kaspersen Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Vi har også vært på det. Bra kurs, men så er det jo opp til en selv hva man gjør utav det i ettertid ;-) Men absolutt verdt tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå