Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pusser dere opp?

Maler dere?

Hvordan maling bruker dere?

Vi pusser opp en gang og et rom. Maler med vannbassert lady miljømerket. Jeg maler ikke. Men har åpen løsning fra gang til blant annet stue. Så jeg er jo i rommet på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal pusse opp,men jeg blir kun med på å rive ned tapet. Eller så blir det eventuelt maske.

Tviler på jeg blir å gjøre så mye egentlig.

Skal pusse opp bad,kjøkken,stue,lage om lofstue til soverom + liten loftstue,dele vaskerommet i 2 sånn at vi har 1vaskerom og et matlagerrom.

Skrevet

Vi har tenkt til å male litt, men da skal vi bruke "sense". Den er hvertfall trygg ;-)

Skrevet

Jeg skal pusse opp soverommet mitt nå:) bruker sens både på karmer,listverk og vegger:)

Skrevet

Vi bygger ut et gammelt hus på en gård. Blir en ny del med tre soverom og bad, og tv stue og gjesterom på andre etg. I den gamle delen legger vi nytt gulv med varmekabel i alle gulv. Gleder meg å bli ferdig, kanskje til 17 mai? Jeg synes virkelig sund på kjæresten min og svigerforeldre. De gjør alt, unntatt snekkerarbeid. Vi bor et annet sted så lenge fordi vi mangler deler av husvegg og tak og det er kaldt. Ville så gjerne hjulpet, klør i fingrene, men kan jo ikke løfte så mye eller rive. Det anbefales å ta ekstra med ro med tvillinger. Male skal vi ikke før i april og da er jeg sikkert diger. Men alt blir så bra etterpå. Vi kan sitte på gulve og leke i de neste årene og tvillingene kan flytte opp på andre etg når de blir tenåringer. Utrolig deilig å få orden på ting før de kommer.

Skrevet

HEI!

Vi har akkurat flyttet inn i ny leilighet, hvor vi har pusset endel opp. Rivd kjøkken, fått nytt, malt kjøkken, soverom og trapp. Og noe småting.

Vi malte med Sens, sånn at jeg og kunne gjøre ting. Det gikk veldig fint :)

Skrevet

Hei:)

Vi bruker alltid sense fordi jeg er allergisk mot masse :) Den skal være trygg også for gravide mener jeg.

Skrevet

I slutten av 2 trimester pusset jeg opp babyrom, sparklet, pusset, grunnet, malte og tapetserte, ingen sak, brukte munnbind når jeg pusset, men det var av hensyn til meg selv og alt støvet.. Jeg pusset også opp ett rom i kjelleren til min sønn, samme runde, hvis man lufter godt er det ingen fare.. men brukte vannbasert grunning+maling, ingen av produktene jeg brukte luktet noe særlig, men det er jo ikke nødvendigvis det man lukter som er det verste ;) ofte kan det være det man ikke kjenner som er usunt.. men alt med måte så går det nok bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...