Gå til innhold

Trenger hjelp til en finkjole til bryllup :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe forslag ?Eller bra nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei når du skal i bryllupet da?

Jeg kjøpte meg penkjole til et stort familiejubileum forrige svangerskap. Syntes jeg så så fin ut når jeg kjøpte kjolen, men innen den skulle brukes var historien en annen. Jeg så SERIØST ut som en gedigen blomkål!

Nå hjalp vel ikke dette deg i det hele tatt, men uansett hva du har på deg kan jeg garantere at jeg så verre ut :-) Og et lite tips er jo da å kjøpe kjolen ganske rett før :-)

Skrevet

Jeg har faktisk värt en del innpå siden www.asos.com der har de egne til gravide ( maternity). I tillegg har de også kjoler som er A-fasong som gravide kan bruke.. masse fine klär til både hverdag og fest :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for koselige svar jenter :) Jeg er vel 36 uker på vei når vi skal i bryllup, så ja jeg vil nok au se ut som en blomkål og helst gjemme meg under dyna og ikke gå ut :) Men må man så må man ;) he he :) Syns det er mange fine kjoler her i butikkene men ikke noen slike FIN kjoler :)

Skrevet

Kan anbefale å ta en kikk på asos.com ja, de har veldig mye fint, og ikke så gærn leveringstid. Jeg kjøpte selv kjole til bryllup der.

Men husk på toll og moms da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...