Gå til innhold

Noen som bor på Sandaker i Oslo her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Askepott* : ja men d høres jo veldig bra ut da:) vi skal kanskje flytte dit skjønner du, så vil jo gjerne høre hvordan folk trives der osv...

sagene bydel blir det jo da...

Har du barn du eller? tenkte på om du vet noe om bhg osv?:)

Vet ikke så mye om bhg og sånt, vi bodde der før vi fikk barn. Stortrivdes veldig i området. Sagene er jo enda bedre. Sandaker/Sagene/Bjølsen er definitivt de fineste delene av Oslo synes jeg =) Sentrumsnært men alikevel litt rolig =)

høres kjempe bra:) dere bodde aldri der med barn eller?

Ja jeg må jo si at jeg har et veldig bra inntrykk av del delen av Oslo:) selv om det jo er veldig delt akkurat det der, for noen mener jo at det er blitt en litt "dårligere" bydel med årene, men ikke vet jeg!!? inntrykket mitt er da bra iallefall:)

Nej vi flyttet litt utenfor Oslo da vi ventet vår første barn. Ville kjøpe eget med litt størrelse, så da ble Oslo et litt for dyrt alternativ for oss. Jobber fortsatt på Grünerløkka så fornøyd med å fortsatt få være litt i området =) Fine områder å spasere i, og istendenfor å dra ned til sentrum så har du mye butikker og sånt i området og kort vei opp til Storo Storsenter som har blitt veldig flott etter de bygde om.

Men ja det er vel delte meninger om området, men det er det vel over hele Oslo.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...