shewolf Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Til alle som har tenkt å kjøpe større behagelige truser til føden eller før det. Det er 50% på 2pk med microfiber truser på NILLE, så nå koster det 34,- for 2 pakning! De er supre! De har også 50% på barnebøker. Ebay selger billigere "BOOB" ammetopper. =) 3 for 2 for storsett alt på Cubus. Kjøpte selv ammebhr der i dag, og en deilig velourdress i større str. til bruk på sykehuset. Samt et par singleter og en haremsbukse til etter fødselen
Mave10 Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 kjøpte du haremsbuksa på cubus og ? det vil jeg og ha til etter fødsel. hadde vært knall om de hadde det der til en billig penge takk for tips i allefall, nå ble jeg glad. hihi
shewolf Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 Yes, kjøpte den på Cubus også. De hadde den i 5 eller 6 farger tror jeg. Sååå deilig med bred kant øverst og ikke noe trange strikker
1+1 ble 5 Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 vet du hvor lenge cubus skal ha dette tilbudet?
shewolf Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2011 Nei :/ Desverre. Finner ikke noe på hjemmesiden dems, men du kan jo ringe nærmeste butikk å høre?
1+1 ble 5 Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 får gjøre det... =) prøvde å se på hjemmesiden jeg og, men stod ikke noe om hvor lenge det varer ..litt kjedelig å gå neste uke og så er det ferdig =) nærmer seg termin ganske fort så tenkte å kjøpe litt go-bukser til meg selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå