Sanna_90 Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Er nå 9 dager på overtid, og har idag vært på overtidskontroll. Hadde bare 1 -2 cm åpning, men det er da ihvertfall en start Han tøyde meg som han kaldte d, i håp om at noe skal ta seg opp selv. Dersom ingenting skjer, så blir jeg ihvertfall satt igang på Mandag da. Men d jeg lurer på er om det er vanlig å blø veldig mye etter at legen har tøyd meg? Nå blør jeg veldig mye syns jeg! Legen sa jeg kunne kansje få litt blodspor i bindet, men jeg vil ikke kalle dette blodspor?! Det blør jo som bare det. Nå noen timer senere er det mer slimtilblandet blod, men fortsatt mye blod i det. Beklager detaljer, men blir litt bekymret :S Rotete innlegg, men håper noen forstår hva jeg mener Noen som vet om dette er vanlig?
flypapir Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har vært på flere overtidskontroller iløpet av mine to foregående svangerskap og har da også blitt tøyd. Kan ikke huske å ha hatt opplevelsen av å ha blødd mye... Kun blodspor i slim, men aldri noe som har bekymret meg. Tror du gjør lurt i å ringe føden og høre. Kan jo hende de vil ha deg inn til en sjekk? Lykke til
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Har blitt tøyd 2 ganger i forrige svangerskap, ingen blødning..ville ringt føden jeg...
Isabella12 Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Vært på samme i dag; blod/slimrester osv er helt vanlig, men ring føden med en gang ved friskt blod var beskjeden jeg fikk. Og spør heller der enn her:).
Sanna_90 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2011 Tusen takk for svar alle Syns avogtil det er greit å spør her, for da vet jeg om jeg er helt på jorde eller om det er reelt å være bekymret.. Ringte til føden, men di sa at det var normalt å blø, å nå er det ikke så mye lenger, så jeg regner med at alt er okei.. Kjenner jaffal masse liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå