Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 9 dager på overtid, og har idag vært på overtidskontroll.

Hadde bare 1 -2 cm åpning, men det er da ihvertfall en start :)

Han tøyde meg som han kaldte d, i håp om at noe skal ta seg opp selv.

Dersom ingenting skjer, så blir jeg ihvertfall satt igang på Mandag da.

Men d jeg lurer på er om det er vanlig å blø veldig mye etter at legen har tøyd meg?

Nå blør jeg veldig mye syns jeg!

Legen sa jeg kunne kansje få litt blodspor i bindet, men jeg vil ikke kalle dette blodspor?! Det blør jo som bare det.

Nå noen timer senere er det mer slimtilblandet blod, men fortsatt mye blod i det.

Beklager detaljer, men blir litt bekymret :S

Rotete innlegg, men håper noen forstår hva jeg mener

Noen som vet om dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på flere overtidskontroller iløpet av mine to foregående svangerskap og har da også blitt tøyd. Kan ikke huske å ha hatt opplevelsen av å ha blødd mye... Kun blodspor i slim, men aldri noe som har bekymret meg.

Tror du gjør lurt i å ringe føden og høre. Kan jo hende de vil ha deg inn til en sjekk?

Lykke til :)

Skrevet

Har blitt tøyd 2 ganger i forrige svangerskap, ingen blødning..ville ringt føden jeg...

Skrevet

Vært på samme i dag; blod/slimrester osv er helt vanlig, men ring føden med en gang ved friskt blod var beskjeden jeg fikk. Og spør heller der enn her:).

Skrevet

Tusen takk for svar alle :)

Syns avogtil det er greit å spør her, for da vet jeg om jeg er helt på jorde eller om det er reelt å være bekymret..

Ringte til føden, men di sa at det var normalt å blø, å nå er det ikke så mye lenger, så jeg regner med at alt er okei..

Kjenner jaffal masse liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...