Gå til innhold

Kviser, kviser og atter kviser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden kommer alle kvisene fra?

Skulle nesten tro jeg var 14 igjen, hehe.

Er så frustrert og ingenting hjelper mot kvisene!

Og hvorfor klør jeg så innmari på brystene?

Lag på lag med aloe vera og/eller baby olje fungerer på brystene (til mannens store fornøyelse *ler*).

Noen andre som har det slik?

I så fall, noen som vet hva som kan hjelpe på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer ikke på brystene mente jeg å si, hehe..

Skrevet

Jeg har også fått masse kviser etter at jeg slutta med p-pillene i høst... Men bare øverst på den ene siden av halsen =/ Forferdelig irriterende og stygt! Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå de heller...... =/

Skrevet

du er vell ikke gravid da ? dette er jo litt av symptomene på graviditet?

:) eller? jeg hadde d sonn med min :) fikk kviser og mer kviser i begynnelsen av graviditeten. de første ukene hehe.

brystene klødde som fy. d var sonn jeg fant ut at jeg var gravid :)

men viss du ikke er d, så spørr på apoteket om de har noe for det :)

jeg også nå har fått mer og mer kviser og jeg får bare kviser når jeg skal ha den "gøyale" uka mi :P

lykke til :)

Skrevet

der ser du hva jeg får med meg når jeg leser hehe :P gå på apoteket :) de har mye vedunder kremer :D lykke til :D *leravmegselvher*

Skrevet

hehe

Jeg vet faktisk ikke om jeg er gravid eller ikke..

Har ikke hatt vanlig besøk av TR siden desember, men har spottet litt hver fjerde uke og blødd litt av og til. Så jeg har regna det som mens og ikke testa en eneste gang.

Når jeg tenker over det så burde jeg kanskje ta en test :P

Skrevet

Jeg er også plaget med kviser etter p-pilleslutt. Som solfrøken får jeg også på den ene siden av halsen, veldig merkelig. Men jeg har i tillegg endel på ryggen og rundt haken. Veldig frustrerende å slite med kviser som 29-åring. For min del regner jeg med at det er hormonene som er litt ute av balanse etter pilleslutt i april ifjor. Synes det har blitt bedre, men det er fortsatt plagsomt. Håper det forsvinner snart!

Klør også litt på puppene noen ganger, men ikke så mye at det er plagsomt. Vet ikke hva det kommer av...

Skrevet

her og !!! full i kviser i alder av 33 år..vondt i magen, kvalme og uvel....hm...kanskje det er noe på gang...

Skrevet

Har ikke prøvd, men har hørt at det kan hjelpe å vaske fjeset med potetmel en-to ganger daglig.. Men får uansett håpe det er graviditeten som gir dere utbrudd jenter ;) Krysser fingerene ;)

Skrevet

Jeg fikk også masse kviser da jeg slutta på p-pillene i en alder av 26. Hadde aldri noe særlig kviser i puberteten. Kviseplagene fortsatte for min del helt til jeg fødte 6 år senere. Nå er det mye bedre, men henger fremdeles litt igjen, særlig på ryggen (den er ikke veldig pen...).

Krysser fingrene for at det er pga en liten spire, da :-)

PS: Basiron hjalp en del for meg. Du får den på apoteket.

Skrevet

Jeg hadde masse plager gjennom svangerskapet med kviser. På ryggen og spes. bryst (ved halsen),takk og lov at det var "in" og gå med skjerf/sjal.. (2008) Så det reddet meg,de var store og vonde. Jeg har aldri hatt plager med kviser,ikke i puberteten heller,så jeg fikk sjokk da jeg begynte og få..

Her har jeg igjen begynt og få,har andre sympt som jeg kanskje gjør at jeg tenker om jeg er blitt. Går på cerecette,men sluttet på søndag,så da skal vel pillene være ute av kroppen,siden de ikke har østrogen har jeg lest og hørt. Tårer ikke teste fordi jeg i mai i fjor og oktober trodde jeg var gravid. Men det har vært pillene som har lurt meg. Så derfor har jeg ikke tårt og teste enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...