Gå til innhold

Nytt treff i Sandefjord i mars??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne tenke seg det? :) Hadde vært koselig å treffes igjen vi som var på treff sist og kanskje se noen nye fjes også? Når kan det passe? Og hvor skal vi møtes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, jeg er med!!

Hva med torsdag 3. mars??

Skrevet

Supert:) Håper flere er med! Har vært stille her lenge;) Kunne vi tatt det f.eks 10. mars istedet? Er av gårde 3. mars....

Skrevet

10. er fint for meg, håper det passer for mange andre også!! =)

Skrevet

Hyggelig med treff 10mars, jeg kommer gjerne:-)

Skrevet

Så fint at flere kan:) Kl19 passer fint for meg. Hvor har vi lyst til å møtes denne gangen?:)

Skrevet

Jeg stemmer for peppes:)) Men er med på alt, hvis det ikke passer:)

Skrevet

hei hei. hvor langt er dere som skal treffes da. eller er det for alle? 10 mars kan passe for meg. men er det dagen eller kvelden dere skal møtes

Skrevet

10.mars kl 19.. på Peppes er notert! Gleder meg allerede!

Bamsemomsen, alle er hjertlig velkommen!! Jeg er nå 24 uker (termin 19 juni). Håper å se deg også!

Skrevet

25 uker her.

Langt er du Bamsemomsen?

Skrevet

Hei! Har termin den dagen så må se an litt.. ;-) Kanskje jeg dukker opp hvis formen er fin..

Skrevet

Nå var det en stund siden jeg hadde vært her inne. Så koselig at så mange har svart og at så mange kan, da! Det blir bra:) Da sees vi på Peppes 10. mars kl19:)

Skrevet

Kjempe gøy at så mange kommer, gleder meg masse!

Belle - Lykke til! Også håper jeg vi ikke ser deg denne gangen, men kanskje neste gang! =)

Skrevet

Åh, jeg får ikke kommet på treff til torsdag allikevel:( Mannen min sendes på jobbreise tidlig torsdag morgen, så da er det jeg som må ordne med begge ungene den dagen og kvelden og får ikke mulighet til å komme meg ut på treff... Håper det ikke blir så lenge til neste treff! Kos dere masse:)

Skrevet

Tusen takk for hyggelig treff i kveld! Gleder meg til neste gang allerede.

Leit at ikke du fikk vært med Guttemamma, men vi gleder oss til å se deg også neste gang! =)

=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...