Lene~mor til tre Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Endelig et bevis på at det er en liten bebis som lever inni der =) Var veldig spent på om jeg fikk høre den eller ikke, er 12+5 idag =) Vært på kontroll hos jordmor idag og alt var bra =)
Up2me Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Hei Lene! I dag fikk jeg og høre hjertelyden. Var på førstegangs kontroll hos lege. Hun sa det ikke var sikkert at vi fikk til å høre noe, og i begynnelsen var det bare min puls vi hørte.. Men etter en liten stund, så hørte vi endelig et dunkende hjerte der nede <3 Sååå koselig! Jeg er 13 uker i dag
Lene~mor til tre Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 Samme her, fikk velge om jeg ville lytte eller ikke og ble informert om at det kunne henne at vi ikke fant noe men etter bittelitt leting så vips var hjertelyden der =) Ja det er så deilig å ha hørt det <3
Up2me Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Hærlig Nå ser jeg bare frem til UL. Alltid noe å se frem til nå ! I forige svangerskap gleda jeg meg skikkelig til hver time hos jordmor. Det var liksom mnds høydepunkt. Hehe..
Lene~mor til tre Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2011 Ja alltid korselig å komme til jordmor synes jeg, og henne jeg går til nå tok i mot min minste for snart 9 år siden hehe så det gjør det litt spesielt Grugleder meg til ul jeg, litt skummelt å synes jeg men det er kanskje fordi i begge mine forrige svangerskap har jeg måttet komme til ny ul for å sjekke ekstra nøye. Med største trudde dem hun hadde hareskår i leppa og med misnte synes dem jeg hadde lite fostervann, de to tingene er jo egentlig bare småting men alikevel så var jo alt bra når jeg var der 2 gang da men jeg ble jo superredd begge gangene hehe
Up2me Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skjønner godt at du ble redd! Man blir jo det! Man vil jo bare at den lille skal være frisk, og greie seg fint inni magen. Småting blir fort store ting, når det er snakk om et liv som vokser inni deg Jeg valgte å gå til Jordmor istedenfor lege, men måtte ha 1 gangs kontroll hos lege. Hun var så stressa, at det var skikkelig ukoselig! Men, jeg fikk jo høre hjertet da, så da var jeg fornøyd <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå