babylykke2 Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Men tør ikke helt å juble løs, har ikke så mange symptomer. Har hatt utflod hver dag siden el, pleier jo egentlig å være tørr... Men kjenner ingen murringer osv. Er litt defust på når jeg har IKM, men sånn ca igår eller idag. Ingen tegn til tr heller. Så har jeg tatt mange positive el tester etter dpo 10 og fram til nå (bare for moro skyld). Brukte billig stav idag og de andre er el testene er strimmel test.. Hm får vente noen dager til å se om tr kommer eller ikke. Blir spennende å se, håper selfølgelig at jeg er gravid
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Lykke til:-) at du har fått så mange positive el-tester er jo et bra tegn Når skal du teste med g-test?
babylykke2 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2011 Takk . Jeg hadde festeblødning istad (tror jeg). Utflod, slimaktig med litt friskt blod i. Regner m at det var fb, ingen tegn til tr hvertfall. Har hatt litt ømme bryster i små perioder og smerter i korsryggen, så er nok gravid tror jeg . Tenkte å bestille en ny test idag, så blir å teste når jeg får den i posten. Har en gutt fra før, tror man har mindre symptomer med nr 2 osv. Men alle graviditeter er jo så forskjellige. Lykke til med prøvingen og håper du og alle andre her inne snart også blir gravide . Har et lite håp nå, men må nok ta en ny test for å være helt sikker.
Spire2013??? <3 Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Gratulerer babylykke2 Har ikm i dag må jeg da vente til i morgen tidlig med å teste eller kan jeg teste nå i dag?
babylykke2 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Takk . Jeg ville ha ventet med å test til idag tidlig, gravid test skal jo testes med morgenurin. Hvordan har d gått? Krysser fingrene for deg
babylykke2 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2011 Ser ut til at jeg har mistet det som kanskje var der.. Blødde litt igår tidlig og idag kom det masse friskt blod, blør fortsatt . Noen andre som har hatt festeblødning så mistet med masse blod noen dager etter?. Lurer på om det går over til mensen og hvordan jeg skal regne min neste pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå