Gå til innhold

at noen klarer sier jeg bare!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, det gikk kjempebra sist, var faktisk det som ga meg et ekstra lite push på slutten for nå VILLE jeg vite om det ble gutt eller jente :) Egentlig ville jeg vite det denne gangen, men sambo er steil på det der og vil ikke vite, så da vet vi det ikke, og det er også helt ok :)

He he! Vi vil ikke vite, før fødsel. Og det går helt fint! :-)

Vi skal på ordinær ultralyd neste uke og kunne muligens fått vite da, men skal gi klar beskjed om at vi ikke vil. Ingen hint eller noe.

Det er faktisk ikke så viktig. Slik tenker vi.

Det viktigste er at Knøttis i magen er frisk og fin! Klarer fint å forholde meg til et kjønnsløst "det". Eller Knøttet, da. Som h*n heter, i 5 måneder til! :-)

Wow :D Dere har i allefall viljestyrke og tålmodighet der da :) He he!

For meg var det viktigste at gullet var friskt, og det var han:) Hun spurte om vi ville vite kjønnet, og da klarer jeg ikke å dy meg:p Hihi!

Dere er flinke :o)

hehe.. denne gangen vet vi, mannen min ville gjerne det. men sist svangerskap viste vi ikke, hadde vel ca 12-15 ul lyder pga komplikasjoner, og forsikret meg hver gang at legen ikke kom til å fortelle det, legene på poliklinikken viste veldig godt hva vi ventet, men ikke vi. ville ha overaskelsen. fikk ei lita jente da :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...