Gå til innhold

Dette gikk ikke bra:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig trist dette her:( vært på ul nå og de finner ikke noe foster i det hele tatt:( misstenker utenfor livmoren, men så ikke det på ul heller... Så hvor det har blitt av er et stort mysterium!! Skal på utskraping for å se om det er noen rester der... Og jeg som trodde jeg var 10 uker på vei:( man skal iallefall ikke kimse av magefølelsen... Har følt det på meg og da jeg fikk en liten blødning i går morges visste jeg det:(

Det var alt fra meg i denne omgang.. Håper å komme sterkere tilbake.. Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit!!! :-((( Håper du kommer raskt tilbake her da, og masse lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Ikke noe gøy det der. Jeg mistet i desember, men nå er jeg her igjen:) så det trenger ikke gå så lenge før vi har deg tilbake:)

Lykke til videre.

Gjest ^Mimsy&spire^
Skrevet

Uff, så trist å høre!!! :( Håper kjæresten tar godt vare på deg og at dere lykkes snart! Klem

Skrevet

Kjempe trist!! Masse lykke til videre!!

Skrevet

Så leit! :( Håper du kommer sterkere tilabke ja, en liten trøst er at det er lettere å bli gravid når man først har vært det :)

Skrevet

Takk for gode ord!! Håper jeg blir fort gravid og kommer inn igjen:)

Klem

Skrevet

Har selv hatt en B O en gang, fryktelig leit. Håper du kommer fort tilbake igjen:)

Skrevet

Dette var veldig trist å høre :( Men jeg har hørt at en utskrapning øker sjansen for bli gravid. Vet ikke helt hvorfor, men det er da lov å krysse fingrene for at du snart blir gravid igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...