Gå til innhold

er det ok å ta med febersyk baby til bhg for å hente eldste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist minstemann her var syk ringte jeg bhg da jeg var på vei og spurte om de kunne gjøre klar eldste (hun klarer det meste selv) og sende henne ut når jeg var der. Vi kjørte bil og sto rett utenfor porten når hun kom ut...:) Veldig grei løsning for alle synes jeg..:)

Ikke lenge siden jeg gjorde det iallefall, har ikke noe valg. Hun på 2 hadde feber og influensa. Mannen bortreist. Valget står da mellom å ha alle 4 hjemme eller utsette henne for turen med å levere og hente.

Fant ut at det var bedre for henne å ha hele dagen hjemme alene med meg i fred og ro. Nå bor vi rett ved barnehagen da, så det tar 3 min med vogn å trille dit.

Inne i barnehagen så fikk hun være inne på ene avdelinga med en voksen mens de andre var i spisesalen, og jeg leverte de andre ungene. Var iallefall ingen av de ansatte som reagerte på det i hele tatt, de var veldig greie og behjelpelige.

Gjest Bjørnen Collargol

Ja hvorfor ikke?

Men klart at det er jo da veldig greit å gjøre som foreslått over her å ringe på forhånd og be de gjøre klar ungen. Og jeg hadde nok tatt bilen, men så har vi over 5 km hver vei også da ;)

Hvorfor ikke? har hatt med meg syke unger flere ganger i bhg for å hente søsken jeg. Er far på jobb eller bort reist finnes det få alternativ, å ha tre unger hjemme inne hele dagen fordi en er syk er uholdbart her ihuset!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...