Gå til innhold

Behandlere, Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i flere uker hatt skikkelig vondt i lyskene, det begynte å komme da jeg gikk - men nå kjenner jeg det nesten hele tiden, også om natten og spesielt når jeg har sittet en stund.

Har også begynt å få vondt nederst i korsryggen - og klarer egentlig ikke å gå særlig mye nå uten at det gjør for vondt.

Vurderer derfor å oppsøke enten fysioterapeut eller noen andre som kan hjelpe - men synes det er vanskelig å vite hvem som "kan" dette. Bor i Oslo- og har tidligere brukt Klinikk for alle på Storo.

Men er det noen som kan tipse om noen gode behandlere som "kan" gravide?

Er i uke 25.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142924505-behandlere-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten der samme symptomene som deg, men kjenner det mest på den ene siden av korsryggen og nedover i rompa. Var hos lege idag og fikk henvisning til fysio. Legen anbefalte Tøyen Fysikalske siden de kunne tilby bassengtrening. Ringte de og fikk time på tirsdag, kjapt og greit. Har aldri vært hos fysio før, håper de kan gjølre noe med smertene.. Uke 32 her,og ble 100 % sykmeldt idag siden det gjør så vondt å gå og stå.

Hei,

Takk for tipset - da skal jeg nevne det for legen min- bassengtrening tror jeg kunne vært veldig godt.

Men du-ble du sykemeldt med diagnosen bekkenløsning med de symptomene? For har ikke det noe å si i forhold til betaling for behandlingen?

Håper å unngå sykemelding - men innser at jeg ikke helt kan fortsette som dette...

• 3 måneder senere...

Hei

Jeg kan anbefale Den Gode Rygg i Oslo som ligger i Stavangergata. Enkel timebestilling på nett.

Selv har jeg bare gått til muskelterapi og holdt bekken og hofter i sjakk ved begge mine forrige svangerskap.

Den Gode Rygg har meget god ekspertise på bekkenløsning og har også en nettside de holder på å bygge opp, bekkenlosning.no.

Det aller viktigste rådet jeg fikk var å vrikke på hoftene så mye jeg kan. Det verste man kan gjøre er å vagge, det gjør det bare verre. Sov også med pute mellom bena.

Er nå tidlig i mitt 3. svangerskap og har akkurat fått litt behandling hos min muskelterapaut Aron. :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...