Gå til innhold

Mest vanlig med to eller tre barn?

Anbefalte innlegg

Er det mest vanlig med to eller tre barn tro? Synes mange her inne har mange barn sammenlignet med de i min omgangskrets for eksempel. Og dere med to, tenker dere på å få nr tre? Jeg har to, og kunne for så vidt godt ha tenkt meg et barn til, men orker ikke tanken på å gå gravid en gang til, og synes også det er krevende nok med to. Men det er meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142924148-mest-vanlig-med-to-eller-tre-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor har jeg inntrykk av at det er vanlig med tre eller flere. Jeg har to, men kunne godt tenke meg tre. Men etter det er det slutt, tror jeg...

Men jeg også syns det er krevende med to små nå, så det kan være vi venter litt med en til. Jeg vingler litt fram og tilbake på om vi skal prøve.

Jeg tror det er litt på "moten" med flere barn. Ola og Kari Normann har fått bedre råd, og tradisjonelle verdier som skiturer, familiesammenkomster, hyttekos, turer med pølser over bålet osv. står høyt for tiden, og den store kjernefamilien er et bilde av dette, - tror jeg. (Har ikke noe grunnlag for å uttale meg bortsett fra de tendensene jeg syns jeg ser, og kanskje føler litt på kroppen selv.)

Jeg fikk tvillinger i fjor, og vi ønsker oss veldig flere barn: Håper vi lykkes!! :o) Jeg syns det var fantastisk å gå gravid, og det å føde var også en utrolig stor og flott opplevelse for meg. Jeg håper det er en erfaring som blir like verdifull andre gang dersom vi klarer å lage flere barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...