Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos legen sist så fant han en hjertelyd på142. Er det en "guttelyd"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jertelyden varierer jo veldig. Mine gutter lå på 140-150. nå sier de jeg venter jente å hun ligger på alt fra 138-150 så d er veldig individuelt. noen stemmer d på,men ikke i mitt tilfelle iallefall.

Skrevet

Det er vist litt i grenseland ;) Men det finnes jo ingen fasit på dette. tror de sier jenter ligger over 140 og gutter under. Men begge guttene mine har ligget på i underkant av 150. Det gjør denne siste også, og det så ut som at det skal bli ei jente. Så jeg tror det er vanskelig å konkludere utifra hjertelyden gitt. Også foster har jo variabel hjertelyd basert på om de sover eller er i aktivitet, så det sier seg litt selv at det ikke er noen sikker måte å bestemme kjønn på. :)

Skrevet

Nei jeg kan jo ikke stole på det. Har to jenter fra før, men jeg husker ikke hva det var på de og jeg vet ikke om jeg har tatt vare på papirene fra den gang.

Vi får se på ultralyd, kommer nok til å ville vite kjønnet denne gang også.

Er ikke så nøye hva som kommer ut, bare det ikke er en apekatt sa eldstedatteren min :-)

Skrevet

hehehe ja, men da blir mest sansynlig eldstedattera fornøyd ihvertfall :) Ja, ultralyd er nokdet sikreste vi kommer noe bestemmelse av kjønn før ungen faktisk er ute. Men også der er det jo mange som har fått seg en overaskelse. :) Kjenner flere som har kjøpt mye blått i forkant og ut kom d ei lita jente. :)

Skrevet

min gutt lå igår på 145-150. men ville ikke "stol" på sånne hjertelyder osv.... tro det er litt bingo om det stemmer med kjønnet å sånn. :)

Skrevet

Det med hjertelyd stemmer ikkje før heilt opp mot fødsel har eg hørt. Gjennom svangerskapet varierer det veldig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...