Gå til innhold

lei av brun utflod...

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 5 uker på vei men har vel nå hatt brun utflod siste fem dager og det er så irriterende. Hvis det er meningen at man skal abortere så kan man vel gjøre det. NÅ må man jo bare gå her å vente, for tidlig med ultralyd osv.... Kjenner jeg går rundt sur. Gledelig nok har jeg to barn fra før men ville gjerne hatt det tredje, hadde MA i uke 12 ifjor og det var forferdelig trist, nå er jeg bare innstilt på en ny... Hadde ingen symptomer på MA ifjor, kom på ultralyd bare og fikk et slag i ansiktet.... Har lite håp nå men ser svart på det. Får ringe legen neste uke å få tatt en titt, prøver å distansere meg fra hele graviditeten men jammen er det ikke lett, selv så tidlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142924016-lei-av-brun-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det samme i en uke nå, jeg er i uke 8.

Mistet i uke 12 i fjor, men da hadde jeg bare litt utflod og blødning ila 3-4 dager. Rett fra legen og inn på sykehuset.

Denne gangen har jeg mye mere graviditestsymptomer, men ergrer meg over utfloden. Har bestemt meg for å vente med ultralyd til uke 12.

Man får jo ikke gjort noe uansett.

Men føler selv at det går bra denne gangen.

Jeg hadde glemt at jeg hadde "mensen" 2-3 dager hver måned i 9 måneder med nummer 1.

Mannen min som minte meg på det(";

Så man glemmer fort.

Tror det går bra for deg og jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...