Gå til innhold

10 dpo, 2 streker men....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bildet ser den dessverre neg ut. Men kan det være en skygge en skimter?..

Siden det er 10dpo ville jeg testet på nytt om to dager (for da fordobler hcg seg og vil sikkert gi et tydeligere svar) evt imorgen dersom du har mange tester liggende! (-Jeg er testoman og ville ikke klart å vente!)

Krysser fingre for deg!

Skrevet

Jeg mener jeg ser en svaaak skyggestrek! Jeg tror testen er positiv! :-)

Skrevet

Hei minica70 :)

Takk for svar :) Synes bildet var svært dårlig, streken er sterkere i virkeligheten, og både jeg og sambo ser den på god avstand. Den er knall rød MEN veldig tynn... Derfor har jeg mine tvil. Dagene som kommer vil vise :)) Kommer nok til å teste med flere tester ja ;)

Skrevet

Håper så indelig du har rett ♥ma-lo♥ :)) Hadde vært så ubeskrivelig godt å fått en positiv test etter 16 pp nå... :D

Skrevet

Dytter opp igjen:)

Skrevet

ligner på min test jeg tok 3 dager før mensen skulle komme. mine tester ble litt sterkere hver dag, så tror nok du er gravid ja ;-)

krysser fingrene for deg!! Lykke til :-)))

Gjest ^Mimsy&spire^
Skrevet

Heia!

Syns det er vanskelig å vurdere på bildet ditt...

Men hvis stripa er i riktig farge er den nok positiv om enn veldig svak - og da er du nok gravid! Gratulerer!!

Ps - er det Wondfo du har testet med? (=Billig-stix fra billige-tester.no?) Jeg testet positivt med samme type, og hadde da hCG-nivå i blodet på bare 10, så den er veldig følsom.. Men opplevde også å tolke en test som positiv når den i virkeligheten var negativ (innbilte meg nok at det var rosa, men var bare en grå skyggestrek..)

Blir nok sterkere dag for dag om det er noe der.. Lykke til!

Skrevet

Hei gromjenta:)) Satser på du har rett:) Hadde du også en tynn teststek? Eller var den like tykk som kontrollstreken? Streken min var knall rød og kom nesten med en gang men den er så tynn... Er redd testen er noe gale med... Men krysser fingrene for strek i morgen også:))

Skrevet

Hei Mimsy og spire:)) Streken er uten tvil riktig i fargen i virkeligheten men synes den er for tynn og mistenker at den er litt for langt til høyre for å være en gravidstrek. Synes allikevel det er litt rart at det dukker opp en tydelig rød strek der dersom jeg ikke har hcg i meg... Håper ikke det er en defekt test da... Tvitvi:))

Skrevet

Slik ble min strek også 4 dgr før ikm. Ble litt sterkere dagen etter for så å bli enda sterkere på ettermiddagen. Neste dag igjen var det ingen tvil. Jeg skimter den røde fargen på testen. Jeg er sikker på at du er gravid. Masse lykke til.

Skrevet

Det var nok bare en defekt test nok en gang desverre:(( Negative tester i dag:( Uff, kjenner at 16 pp begynner å tære på... Håper spiren sitter snart...

Skrevet

Huff så utrolig trist, trodde den satt hos deg jeg no!! Vet akkurat hvordan du har det og føler med deg! Men det går nok til slutt skal du se!! :)

Skrevet

Må ikke gi opp ennå da :) Mine tester var også så svake i dagene før IKM, positiv 8dpo,negativ 9dpo og deretter positiv igjen 13dpo.. så alt er mulig :)

Håper virkelig det er din tur nå, det har du fortjent :)

Skrevet

Takk for støtten <3 :))! Gir ikke helt opp for denne pp før TR kommer. 13 DPO i dag, bare en fargeløs skyggestrek på en strimmeltest, så den må jo regnes som negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...