Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hei. jeg har gått på metformin i litt over 1 mnd nå. 1 mnd 1 x 500mg daglig siden onsdag 2 x 500mg daglig Men jeg blir ikke dårlig av de i det hele tatt Er det ikke alle som blir dårlige, eller vil det si at insulinet mitt er bra? Jeg er normalvektig, og går veldig seint opp i vekt. Kan spise meg i hel først
lindynatt Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 ikke alle blir dårlig, finnes ja nok folk med f.eks diabetis som ikke reagerer på dem... D virker nok, bare vær glad for at du ikke blir dårlig og så kan vi gjerne bytte, jeg går opp i vekt hvis jeg ser på mat
Gjest Hippo ღ Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hvordan gikk det på torsdag, Lindynatt? Jeg var litt kjapp... Helsiken hvor kvalm jeg blir når jeg spiser karber GRØSS. Men men, alt for å få en baby
lindynatt Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hei det gikk greit, var groggy hele dagen pga for lite søvn og narkosen da. Fantastisk lege og sykepleier. Fant "noe" i magen ved utgangen som ikke hører hjemme der men det forklarer vel neppe kvalmen og er ikke "farlig" Skal på ultralyd av de indre organan mandag morgen, men tror ikke de finner noe der, har hat 2 stk det siste året. Hehe der ser du, du blir også kvalm av met
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå