braveheart Skrevet 18. februar 2011 #1 Del Skrevet 18. februar 2011 har en vidunderlig gutt på 6mnd.han er blid og glad,men hater å ligge på gulvet-det har han alltid gjort.han ruller ikke rundt ennå...gråter når han må ligge på magen...han har alltid vært mye våken på natta.noen netter sover han greit og får pupp 2 ganger,men ofte våkner han veldig ofte..har hele tiden tenk og funnet løsninger på hvorfor..feks.han har feber,han får tann,han sliter med bæsjen...ol.inatt våknet han hver time og når han sovnet,så gikk det 2min så våknet han igjen...sånn er han innimellom på natta.gråter ikke hver gang,men merker at det er noe som plager han....begynner å bli bekymra for hva det kan være...låsninger???noen flere som har det sånn?noen teorier hva det kan være?det er så fælt.han har det liksom aldri helt bra..blir så lei meg+blir veldig trøtt....hjelp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142923776-hva-er-d-med-godgutten-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yrild Skrevet 18. februar 2011 #2 Del Skrevet 18. februar 2011 Gå på helsestasjonen og få veiledning. Vi gikk til kraniosakralbehandling hos en kiropraktor som har spesialisert seg på babyer som tas med tang/sugekopp og lillemann ble noe bedre. Det kan være at ingenting feiler ham :-) Babyer er så ulike! (Som vi voksne også er...) Hva med mat da? Har du begynt med grøt? Kanskje gi ham gulerot/potetmos eller avokado/bananmos istedenfor grøt? Lillemann ville aldri ligge på magen så det var en treningsøkt vi måtte forlenge for hver dag ellers så hadde han nok endt opp med panneflatt bakhode... :-) For oss så hjalp det at han lå på magen på stellebordet samtidig med at jeg lekte med ham og gjorde ablegøyer. Han ble da sterkere og jo sterkere han ble jo mer syntes han det var ok å ligge på magen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142923776-hva-er-d-med-godgutten-min/#findComment-142923835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå