Gå til innhold

Ultralyd i dag, og alt bra :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny termin er 28.07.11 :) Alt sto bra til, den lille stupte kråke inne i magen og var helt nydelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil ikke vite :)

Skrevet

Så bra da:-) Da ble du satt litt tilbake med noen dager?? Jeg skal på UL på mandagen, håper de ikke setter meg tilbake da jeg har en tendens til å få barn som bare ligger og feiter seg opp på slutten slik at de ligger over gjennomsnittelig vekt.... Jeg er ikke så stor selv så da blir det tungt!!

Skrevet

vel, menstermin var 19.07, men den visste jeg var feil i forhold til når jeg hadde el. Når jeg beregna ut fra el var den 24.07, mens da jeg var på ul for noen uker siden fikk jeg 29.07, så den var rundt der jeg trodde den kom til å være :) Sist gang kom datteren min dagen etter termin, litt lang, men helt perfekt i vekt, så vi håper på det denne gangen også :)

Skrevet

Her også!!Alt bra og vi venter en liten gutt!! :D jeg så det selv på skjermen før jordmor sa noe, så han var ikke skjenert nei! ;) Fantastisk og se lille sprelle og hvor aktiv han var! Så og kjente at han tok spenntak og strekte seg ut! :P Nå kommer utfordringen med og finne navn! :)

Skrevet

Jeg også var på UL i dag! Helt utrolig flott opplevelse. Jordmoren var kjempefin og forklarte oss gjennom alt. Og så fikk vi vite at det mest sannsynlig var en jente, hun var 99 % sikker. Hun vinket til oss, og suttet på tommelen. Ble veldig rørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...