Gå til innhold

Dere som er gift! Var det noe dere tenkte at dere skulle gjort elle rburde hatt som dere ikke hadde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! At vi ikke svidde av så mye penger på det. Lett å bli litt "bryllups-gal" Så det ikke da, men ser det altfor godt nå, alt ting trenger ikke være fancy og flott for å bli en fantastisk dag!

Skulle ønske vi brukte mer penger på byllupsreisen!

Bortsett fra min mor som gjorde hele bryllupet om til sitt eget bryllup, så glemte vi ingenting til selve dagen...sånt sett..hehe.

Men!

Kjolen var for stor

Frisøren gav meg en heselig frisyre

Glemte klær til gubben, da vi overnatta på hotell bryllupsnatten

Glemte og bestille frokost på rommet dagen etter, så vi fikk ikke spise, siden gubben hadde bare hotellets morgenkåpe og bruke.

Jeg burde solt meg eller noe, for det ser ut som jeg har hvit strømpebukse på, på bildene...noe jeg ikke hadde.

Skoene jeg kjøpe, dyre, så jeg kunne bruke dem igjen senere, ble ødelagt av en dags bruk, og ingen refusjon på den type skade/mangler.

Jah...altså... Det eneste jeg er fornøyd med er kirka, egentlig. Hehe. Selve vielsen, liksom! :P

Men, bryr meg katten. Ville bare bli konen til mannen min jeg :)

Det er vel mitt beste råd. Til tross for et bryllup som var stikk i strid med ALT jeg ønsket selv, så er det ikke viktig. Det som er viktig er sympbolet den dagen er. Det er dagen alle ens kjære feirer kjærligheten mellom dere to :)

..det var dagen jeg ble konen til drømmemannen min!

Vel - vi gjorde det enkelt... hehe

foreldrene våre ville arrangere det hele og vi tenkte ikke på en ting!

fikk bare spørsmål om hvordan vi ville ha det :)

Fra sist bryllup jeg var i: Korrekturlese programmet i kirken... Ikke hyggelig at det er feil i det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...