Gå til innhold

Har bestilt nye nattbord til vårt soverom, mannen synes det var grusomme,hva syns dere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får heller ikke opp noe.

men på generelt grunnlag synes jeg det er merkelig å bestille møbler til hjemmet som den ene parten synes er grusomme.

Jeg ville også blitt mektig irritert hvis mannen bestilte nye møbler uten at vi hadde diskutert og blitt enige først!

Ikke alle menn som bryr seg veldig om interiør da, mannen min likte heller i nattbordene i starten - men når vi fikk dem satt opp så endret han mening ganske kjapt.

FÅr ikke opp noe på den linken HI.

Annonse

Hehe håper du har bestilt det med hjelpebrett på siden! Du får si til mannen at det er en livslang investering, og at om 60 år kommer han til å være enig i at det var et godt kjøp..

Tror HI tuller litt jeg. Stygge var de helt klart og ingen ønsker vel noe sånt i et privat hjem??

De er mulig praktiske om du ligger syk til sengs og noen kommer med et brett med mat til deg, men ellers kan jeg ikke se at de rommer så mye mer enn andre nattbord som er noenlunde tilsvarende, men kanskje mindre "offentlig". Og et nattbord trenger jo slett ikke være en kommode hvor du skal legge rusk og rask. Holder med plass til en bok, briller, vekkerklokke eller hva man måtte trenge i umiddelbar nærhet :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...