minønskespire Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 testet i dag tidlig, klarte ikke å vente !! enten er det en svak svak strek, ellers er det en skyggestrek. noen som vet hvor stor sjanse det er for skygge strek?? har ikm til mandag, er er jo en mulighet for en svak strek håpe håpe!!
EngeLykke Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Det er jo mulig det er en svak strek Har hørt om mange som får svake streker og så blir den bare sterkere og sterkere for hver dag som går.Jeg tok en test selv i morges og den var blenda hvit, ikke antydning til noe positiv strek.. Men skal ikke ha ikm før tirsdag.. Så var uansett for tidlig.. Det bare klør i fingrene etter å teste, få svar på om den sitter denne gangen.. Men får vel smøre seg med tålmodighet.. Tenker jeg prøver en test søndag morgen igjen.. Håper det er starten på en positiv test for deg:))
minønskespire Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 masse lykke til !! har nesten ikke telling på hvor mange negative tester som har gått i søppla, fordi jeg er så utålmodig men ja denne gangen håper jeg også at den blir sterkere, men har litt øm rygg og mensmurringer,, så har en ørlinten følelse at TR melder sin ankomst lykker til igjen med testingen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå