Gå til innhold

Nok et frustrasjonsinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet positivt mandag(svakt), onsdag (bittelitt sterkere) og med CB i dag som var tydelig positiv. Normalt sett ville jeg jublet, MEN, jeg har fått TR på besøk :( Tenkte jeg skulle ta en tur til legen og få tatt blodprøver i dag og så om igjen på mandag, eller vil en hjemmetest mest sannsynligvis være negativ på mandag dersom dette er det som kalles "kjemisk"/ tidlig abort?

Anyone?

Vet at man kan ha mensen som vanlig og likevel være gravid, men jeg tør ikke helt tro på det gitt. Sist jeg var gravid hadde jeg ikke antydning til blødning noen gang, men det er kanskje ulikt fra svangerskap til svangerskap (klamre seg til halmstrået.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårge mnd. Testet jeg svakt svakt svakt posetift på billigstrimler søndag og mandag. Kjøpte CB plus mandag svak svak plus og tirsdag morgon litt sterkere. Par timer etter kom TR og alt forsvant på 2 dager. Torsdag billigstrimmel negativ. Så det er kjemisk gravid.

Skrevet

Ja, det er nok det. Regner i alle fall med å få et svar i morgen, da skal jeg teste igjen, Gidder ikke ta ny blodprøve hvis hjemmetesten er negativ.

Satser på neste mnd og ny positiv test om en mnds tid, denne gangen UTEN at TR melder sin ankomst ;)

Kan ikke akkurat klage eller være utålmdig når dette er første stabile syklus etter prevansjonslutt, og dermed 1pp :) Men frustrerende er det okke som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...