Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat laget meg header, og har en ellers rett frem opp og ned blogg, ikke noen spennende avanserte greier på den, og ikke aner jeg hvordan jeg skulle gjort den bedre heller!?

Noen som har noen tips å komme med? Evt ris og ros? :)

http://linda-morkestol.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar altså?

Har forandret litt på den nå, pyntet litt mer på den...

Skrevet

Føler vel egentlig at jeg kunne gjort mer ut av den, men spørsmålet er hva!

Jeg tenker omtrent konstant på han nå, jeg kjenner ikke moren, men det er noen historier som virkelig fester seg i meg... Det kunne vært så lett unngått, hadde jordmødrene gjort jobben sin hadde han kevd nå!! Istedet ligger han kald på et likhus etter å ha blitt obdusert, klar for å begraves...

Kjenner det langt inn i sjelen, det her skulle ikke skjedd!! Han var jo helt frisk og fin...

Og den skumle tanken, det kan skje hvem som helst! Svigersøs har termin om 9 dager, og hun har fått klar beskjed om at hvis fødselen ikke starter av seg selv flytter vi inn på sjukehuset dag 14 samme faen hva disse legene sier

Skal ta en titt på bloggen din ;)

Skrevet

Fint innlegg... Tror slike hendelser rører ved alle mødre der ute, nettopp fordi de vet det kunne vært dem selv

Skrevet

Det er nettopp der det ligger. Høres kanskje veldig klisje ut, men etter at jeg ble mamma så er det akkurat som om følelseslivet mitt har endret seg litt og det er sikkert fordi man klarer å relatere seg til slike ting.

Jeg syntes det var trist før, men ikke på samme måte og jeg føler virkelig med denne jenta og alle andre som har mistet sine små.

Det er en brutal verden....

Skrevet

Ja det er nok slik... Men personlig har barnedød alltid gått vanvittig sterkt inn på meg... Kom over en video på youtube for ca 3 år siden hvis jeg ikke husker feil, en minne video om en liten vakker jente som aldri fikk sjansen til å virkelig leve... Jeg tenker på henne så ofte... Det går aldri en hel uke mellom de gangene... Har grått så mange tårer over både henne, og andre barn med samme skjebne..

Har du hørt om lille Even Andrè? Slike historier setter virkelig preg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...