Lollo83 <3 Skrevet 7. mars 2011 #51 Skrevet 7. mars 2011 Symptomer pr. 7 dpo: Murringer/stikking i magen (spesielt på høyre side) Vondt i korsryggen til tider Ømme nipler (hvis jeg kniper lett i de) Svimmel innimellom Til tider veldig trøtt Tydelige hårsekker på puppene Bare 6 dager til en g-test kan være positiv!! Hurra! Dette blir spennende, selv om jeg egentlig har en litt dårlig følelse..
Sistegullet Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #52 Skrevet 7. mars 2011 Hei Lollo! En g test kan være positiv for deg før om seks dager? Da er du Jo på 13dpo....
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 9. mars 2011 #53 Skrevet 9. mars 2011 Hvordan går det det med uke 11 jentene? Noen som har begynt å teste eller? Nå har det seg sånn at jeg testa med billigstrimmel i morges...titta på den i et halvminutt og tenkte at nei det var for tidlig det gitt...så gikk jeg rett i dusjen. Jeg dusjet ikke lenge, MAX 5 minutter, og da jeg kom ut gikk jeg og sjekka testen igjen....og hva ser jeg...en svak strek... Tok enda en test etter jobb etter å ha holdt meg siden lunsj, og der kom det også en svak strek. Jeg er 9 dpo idag, og jeg kjenner at det er noe som foregår i livmora for å si det sånn. Men jeg har ikke sluppet jubelen løs enda, det virkelig jo fullstendig uvirkelig. Må teste imorra også. Og dagen etter. Og dagen etter der igjen. Osv
Lollo83 <3 Skrevet 9. mars 2011 #55 Skrevet 9. mars 2011 I følge min side på babyverden.no så var det 6 dager til ja. De regner ikm som første mulige positive testdag. Men her i gården blir det testing på fredag, altså om 2 dager!!! Jeg grugleder meg til å ta den. hehe... 11 dpo på fredag, og symptomene kommer og går. Har fortsatt en del murringer i magen, stikker litt i lysken på begge sider, til tider svimmel og trøtt, fryser lett, litt vondt i niplene enda, og korsryggvondt. Krysser fingrene for at det blir positiv test igjen på deg, Lillefrø! Du må oppdatere når du har tatt ny test =)
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 10. mars 2011 #56 Skrevet 10. mars 2011 Da er jeg 10dpo og tok en ny test idag, den viser en sterkere teststrek enn igår :D Like før jeg slipper jubelen løs! Kanskje teste eeen til dag før jeg tar helt av..? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/592120/offset/0
Dossa :) Skrevet 10. mars 2011 #57 Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer så masse!!! Du kan slippe jubelen løs, for ser jo tydelig en strek der
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 10. mars 2011 #58 Skrevet 10. mars 2011 Takk!! Helt uvirkelig! Min kjære ble helt sjokkert da jeg viste han testen, vi hadde jo ikke trodd at vi skulle klare det så raskt
SNURF 5 GUTTER Skrevet 10. mars 2011 #59 Skrevet 10. mars 2011 Hadde posetiv EL lørdag men på onsdag kom det masse EL slim og tok ein test og den var posetiv. Kva av desse periodane stemte mon tro. Har syklus på 29 til 30 dagar. Men vist jeg går utifra onsdags EL test er den blitt 36 dager syklus. Har aldri svinga slik før er det muligt ? Veit ikkje kor jeg er henne uke 11 eller 12 i IKM. Skal egentlig ha IKM 19 mars. Jeg er frustret om det er noen vitsi og tro denne mnd. Vart fortomla i detta styret (
Arry Skrevet 10. mars 2011 #60 Skrevet 10. mars 2011 Må vel slenge meg inn i denne rekken... IKM er i morgen.. må innrømme at det er blitt en del dobesøk for å sjekke om den er kommet.. Glede meg enormt til i morgen og over helga.. tror dette er nesten for godt til å være sant
Noah 08. Skrevet 10. mars 2011 #61 Skrevet 10. mars 2011 Da må du henge med på ikm uke 10 jentene arry;) Hvis du vet du har ikm i morgen:) Lykke til!
Dini Skrevet 10. mars 2011 #62 Skrevet 10. mars 2011 Ja, nå nærmer det seg IKM her med "storm" skritt.. Det tar jo såååååå lang tid! Er det noen som har begynt å prøve seg litt forsiktig på testingen enda? Her tror jeg egentlig løpet er kjørt for denne mnd, nesten null sengekos rundt EL (ikke testet, men ca. beregnet..) pga familiebesøk.. Men det kan jo for all del være noen var litt ivrige av de svømmerne får vi håpe;) Spottet litt på mandag, noe jeg aldri pleier å gjøre.. Muligens? Jaja, hold humøret oppe så er vi snart inne i VÅR uke=)=)=)! Lykke til med testingen nuh da=)
Lollo83 <3 Skrevet 10. mars 2011 #63 Skrevet 10. mars 2011 Jeg måtte bare svi av en billigtest i morges. Skulle jo egentlig holde meg til fredag eller lørdag, men sånn gikk det ikke. MEN, det gjorde jo ingenting, for etter bare 1 minutt kom det en strek frem. En supersvak, men tydelig teststrek var det jeg satt igjen med etter 3 minutter =) HURRA!!! Pulsen min gikk rett til himmels og jeg har gått rundt i en rosa boble på jobb i dag (dvs ikke synlig for de andre da, men jeg måtte faktisk ta med meg mobilen på do i lunsjen i dag sånn at jeg kunne se en ekstra gang på bildet av testen!!) hihihi... Må ta noen flere tester før jeg er heeeelt overbevist, og mannen tror ikke på det før jeg er kommet til ikm og ingen tr viser seg. Tidligere har jeg brukt bidro før el, men ikke denne mnd. Fant ut jeg skulle kutte det ut en mnd for å prøve. Og jammen funket det ikke =) Sengekos torsdag, lørdag, søndag x2, mandag x2 og tirsdag (mandag var el-dagen). Om noen dager flytter jeg over til 1.tri og inn på novemberforumet. Foreløpig termin er 23.11. =) Håper flere følger etter meg!
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 10. mars 2011 #64 Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer Lollo83! En gledens dag dette her Vet akkurat hvordan du har det Blir termin 24.11 på meg ser det ut som!
Dossa :) Skrevet 11. mars 2011 #65 Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer så masse til dere begge to jenter!!! Hurra Nyt den herlige tida dere har foran dere, håper vi andre kommer ruslende etter dere *smiler* Jeg hadde EL torsdag og fredag sist uke. Hva er jeg da når det gjelder DPO? 8 eller 7 DPO? Jeg har absolutt ingen symptomer Men det trenger jo ikke bety noe, håper jeg klarer å vente med å teste til neste helg.....det spørs....he he
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 11. mars 2011 #66 Skrevet 11. mars 2011 Takk! Driver og tester hver morgen nå, bare for å være sikker å at streken blir sterkere for hver dag Har fortsatt ikke gått helt opp for meg tror jeg...! Egget slipper vel siste dag med positiv ELtest (hvis du har gjort det), og hvis det var fredag så er du vel 7dpo idag? Lykke til med å vente på å teste, jeg greide det ikke!! *flire*
Sistegullet Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #67 Skrevet 11. mars 2011 Tok cb digital nå, "ikke gravid" er 9-10 dpo, så det er vel kanskje en mulighet, men har mista litt troen. Symptomer er veldig ømme bryst og trøtt, men det kan Jo være pms også. Nå tester jeg ikke før mandag, gratulerer til dere som har testa positivt allerede:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. mars 2011 #68 Skrevet 11. mars 2011 Nei, guri malla så tidlig dere tester da! Hehe.. Akkurat det var grunnen til at jeg sluttet å kjøpe tester Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har hatt eggløsning... Hadde elslim i helga som var, men..jeg tar vitex, så vet ingenting akkurat nå. Hehe.. Ifølge slimet så blir ikm. 19 mars. Passer fint, for da feires pappa sin 60-års dag, så kommer mensen kan jeg bare ta meg ut!! Hehe. Vanligvis har jeg skikkelige el-smerter, ømme bryster et par dager etter det og frem til ikm, og er da bombesikker på at el er overstått. Får ikke vondt i puppene uten. Men nå har jeg ikke kjent noenting! Men så tar jeg jo vitex, som faktisk skal hjelpe på akkurat sånne ting....hehe.. Jaja.. 40 dagers syklus denne gangen da...var ikke den veien det skulle gå.......hvis jeg i det hele tatt har hatt eggløsning da. Åååh...at jeg bare "må" fikle! Endelig hadde jeg kortere sykluser.. sukk!!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 15. mars 2011 #69 Skrevet 15. mars 2011 Etter syklusen skal jeg ha IKM 19 mars. Men CBmonitoren har vist fra den 9 mars nesten EL og har den vert fram til i dag. Har testet med billigtester fikk EL posetiv 5 og 9 mars. Så jeg sjønner ingen ting og veit ingen ting. Skal jeg følge CBmonitoren har jeg ikkje hatt eggløsning. Så jeg har mistet håpet denne mnd og er spent kortid IKM kommer. Kommer den 19 eller 23 mars. Har fått den følelsen at å teste hcg og få negative blir jeg ikkje skuffet men forventa det slik. Gidder ikkje og kjenne etter symptomer er totalt NEGATIV. Har mistet motet totalt. Får barre vente på tante rød og sjå kva syklusen er igjen. Håper for dokke jenter kommer med mangen posetive tester )
Dini Skrevet 16. mars 2011 #70 Skrevet 16. mars 2011 Ja, da har jeg tatt en test, tatt på ettermiddagsurin (kan det bli feil utslag da?) POSITIV TEST =D MEN, den er fra billige-strimler.no.. så da ville ikke sambo tro meg, så da får man satse på en ny en i morgen, på morgenurin, CB.. Og hvis den også slår ut tar mi en CB digital Gratulerer til dere andre med positive tester=) Og resten av dere som ikke har begynt å teste; lykke, lykke til=)
Lollo83 <3 Skrevet 17. mars 2011 #71 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer med spiren, Westroze!! Er jo større sjanse for at en test blir negativ på ettermiddagsurin, så du er nok gravid! =) Jeg brukte også strimler fra billige-tester.no. Mannen min ville ikke juble før ikm var over og tr ikke dukket opp, og det var på mandag, så her har vi jublet ;-) hehe... Du skal nok se at den du tar på morgenurin blir sterkere. Håper du oppdaterer etter du har tatt den.
Dini Skrevet 17. mars 2011 #72 Skrevet 17. mars 2011 Ja, det var nok riktig, tok en test i dag (CB) og den var det et plusstegn som lyste opp til meg etter 30 sek =D! Så her surrer tankene rundt i ett, alt som trengs og må gjøres.. *puh* Gratulerer til deg også, Lollo83=) Så er det bare å satse på at disse novemberspirene klamrer seg fast videre og at flere følger etter fra denne uka =)
Noah 08. Skrevet 18. mars 2011 #73 Skrevet 18. mars 2011 Ikm i morgen jeg.. er spent nå siden vi ikke har prøvd aktivt,men vært uten prevansjon siden sept. 10. Litt ustabil syklus pga pcos så tester ikke før mandag om ikke tanta kommer.. Skikkelig stikk i underlivet i dag.. hmm.. ingen tegn på tr enda hvertfall. Gratulerer til dere som har testet positivt!
Wilma+baby Skrevet 18. mars 2011 #74 Skrevet 18. mars 2011 Ikm på søndag jeg, kjennte to sånne stikk(som en strikk som ble strekt)på torsdag jeg også + litt svaake murringer. Men har nesten ingen symtomer nå, er bare lett irritabel og sur. Hmm er 99 % sikker på at mensen kommer, var akkurat det samme forige pp. Always står klar å venter Er jo bare 2 pp for vår del, men kjipt lell.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 18. mars 2011 #75 Skrevet 18. mars 2011 Har 2 dager og forholde meg til. Venter IKM 19 el 23 mars. Skal ikkje teste før 23 mars. Rekner med at tante rød er på vei har null symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå