Gå til innhold

Hurra for ikm uke 11 jentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 12 jeg,satser på å begynne å teste etter el i morgen.. har ca 30 dagers syklus til "vanlig" ,men med pco har jeg ikke stor tro på el enda..sist ble syklusen 85 dager. Men håper jo at det er mer stabilt nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal el, etter kalenderen, være her. Jeg har brukt CB-monitoren min denne runden, men sov selvfølgelig for lenge i går til å rekke testintervallet og dermed fikk jeg ikke testet. I dag viser den økt fertilitet, men ikke max. Kan den hoppe direkte til max, eller vil den uansett bare ta ett steg av gangen? Er nemlig ikke helt sikker på om jeg stoler på monitoren, så lurer på om jeg uansett vil få max fertilitet i morgen, eller om den faktisk vil gå ned igjen dersom el er over. Grunnen til at jeg henger meg opp i det er selvfølgelig at mannen reiser igjen i morgen, og at det hadde vært praktisk om dagen i dag hadde vært el-dagen ;-) Uansett har jeg vel ikke særlig tro på denne pp'en :-P

Skrevet

Nå har jeg jammen meg fått positiv EL test 4-5 dager tidligere enn forventet!! Er på dag 13 i syklusen og begynte å kjenne noe murring i magen igår så fant ut jeg fikk sette igang med testinga.. :)

Er vel bare å sitte med hendene i fanget til 3mila er over, og så trekke gubben rett til sengs :D

Skrevet

hadde fjerde inseminasjonsforsøk i går (hurra). da altså ikm lørdag uke 11.. evig lenge til, men har et veldig avslappet forhold til hele greia denne gang... heldigvis!!

krysser fingrene masse for dere andre! håper vi kan smykke oss med innlegg på 1. trimester om litt :-))

Skrevet

Ja, her kom smilefjeset på cb på dag 11, en dag før forventa, så da er det bare å sette I gang da :) lykke til alle sammen I dagene fremover! Uke 11 tror jeg blir betraktlig mer positiv enn uke 7!:)

Skrevet

Jeg er på dag 13, det er ennå ingen tegn til EL.

Men den er vel like forsinket nå som den har vært de siste gangene.

Regner med EL dukker opp på dag 19-20.

Dagene går så tregt når man venter på at EL skal dukke opp, men enda verre er ventetida frem til IKM.

Leser at mange av dere har fått EL, masse lykke til med aksje innleggelsene :) Måtte spiren sitte for dere alle sammen :)

Er tilbake på jobb etter en avslappende og deilig vinterferie :)

Blir godt å se att ungene, er bare 7 uker att til påskeferien ;)

Ha en flotters dag jenter!!

Skrevet

Knallpositiv el-test i går kveld,og negativ i dag, så regner med at el var i dag. =) Mye aksjer innlagt i helgen, og litt i forrige uke. Blir vel en del i noen dager til for å være på den sikre siden ;-) hihihi... Så nå blir det å vente på ikm som blir flyttet til enten 13. eller 14. mars.

Skrevet

Glemte å teste etter EL i går,på dag 14.. Er min første pp med el tester,så ikke helt rutinert.. :P

Skal begynne i dag da,på dag 15.. har normalt sykluser på rundt 30 dager så håper jeg ikke har missa el.

Eller så blir det kanskje tull nå også,har pco..sist syklus ble på 85 dager. Men har gått ned litt i vekt så håper det blir mer stabilt når vekta går ned enda mer :)

Er det forresten normalt å ha vondt i ryggen rundt el tid? Har hatt veldig øm korsrygg siden i går formiddag,har det enda..pleier ikke ha vondt i ryggen.

Lykke til med aksjene damer!

Skrevet

Noah: Jeg får vondt i korsryggen dagen før, som regel. Murrer og murrer.. Dagen etter får jeg stikk og "hogg" som jeg kaller det :P

Den der spottinga stoppa heeeldigvis opp, men har ikke helt hengt med i evt. el-symptomer, men gubben har vært bortreist siden i går, og kommer hjem i dag, så. Satser på at el ikke plutselig er over her! Hehe. Tviler på det.

Så, intet nytt og spennende her enda! Hadde jo litt elslim for noen dager siden, men det forsvant så fort, at jeg tror ikke det var el...var jo bare en dag.. Jaja, anyways! Tusle videre på med dagen min jeg da! :)

Skrevet

Jeg slenger meg med her jeg. Har IKM 19. mars sånn ca..

Mensen er ikke helt i rute etter fødsel enda. Fra første til andre gang tok det 7 uker, så tok det 5 uker, og nå sist tok det 29 dager.. Tenkte jeg skulle el-teste denne mnd og se omtrent når jeg har el. Mannen er mye borte på jobb, så jeg har ikke helt den store trua på at vi får det til å klaffe..

Men når det er sagt, det var den mnd det klaffa sist, etter et års prøving. Og det var den mnd vi egetlig ikke prøvde.. hehe..

Skrevet

Drømme: var noe sånt jeg trodde ja.. men el testen viste kun svaaak strek i dag,så enten er el om noen dager eller så missa jeg den i går.. Hmm.. tester noen dager til å ser.. eller så får jeg bare vente 14 dager å se om tanta dukker opp..:)

Lat dag her i dag.. hjemme med guttongen:)

Men nå venter et 3 timers møte på jobb,fått 60% vikariat ++ frem til sommeren så det er iallefall positivt :-)

Ha en fin dag uke 11 jenter!

Skrevet

Er det en IKM liste for oss i uke 11 eller er det på tide at noen lager en? Har ikke klart å spore opp en på lista.. :)

Skrevet

Tror du kan lage en :) testet el I dag med cb, ble negativ etter to dager med smil, så I kveld legger vi inn siste aksjer;) da blir det før, under el og rett etter. Dere da? Snart begynne å telle dpo'er?

Skrevet

La ut en ny tråd om dette, men skriver det inn her også jeg. I ren frustrasjon ;-)

EL har visst flyttet seg hos meg! Fra å ha en syklus på jevne og kjedelige 28 dager med el midt på "i alle år", så har jeg nå 27 dager og nå med el i dag, på dag 17! Eneste som har skjedd i mellomtiden er et svangerskap og hormonspiral som forsvant i høst.

Bruker CB sin fertilitetsmonitor, og det eneste jeg kan tenke som kan ha forkludret resultatet er at jeg ikke fikk testet en dag i starten av el. Altså da den hadde gått fra lav til medium, men dette var jo altså flere dager siden, og først i dag, 4-5 dager etter at den steg, så fikk jeg altså max fertilitet. Ingen baby denne runden altså, siden mannen er bortreist! Forventer ikke annet enn at mens kommer når den pleier, noe som gir meg en lutealfase på 10 dager. *sukk*

Noen som har erfaring med dette? Begynner jo å "dra på åra" og blir jo litt nervøs for om syklusen min begynner å bli gaga.

Skrevet

Hei, hiver meg på, tik ut spiralen i midten av januar og har nå hatt mensen en gang etterpå.. Har ikm rundt den 13 mars, og hadde eggløsning i helga tror jeg ( ut i fra slimet å bedømme) tester ikke med eggløsningstest..

Synes jeg allerede har et flust av symptomer, men kan være innbilt... Har vært kvalm i 2 dager, samme har hatt ømme pupper- synes de også har vokst litt, murrende hodepine site 2 dager også.. og en tyngdefølelse i livmor som ikke gir seg, mersom om jeg skal få mensen når som helst !!

Satser på klaff på 1 pp denne gangen også, lykke til dere andre, jeg er så spent, så spent..

Skrevet

kan jo tilføye at jeg har på følelsen av å være gravid, og a jeg hadde samme symptomer i mine tre andre svangerskap, lenge før det slo ut positiv test..

Skrevet

Og apropos slim! Har hvit utflod, noe som overhode ikke stemmer med at jeg har el i dag. Veldig merksnodig!

Noen som har testet med CB-monitor og fått rare resultater når det viste seg at de var gravide? *griper etter halmstrå* ;-)

Skrevet

tipper eggløsninga er ferdig når utfloden blir hvit, så kansje du er gravid? derfor den slo ut? Ta en test!! Jeg har alltid hvit utflod etter eggløsning i noen dager før d blir stopp og tanta kommer!!

Skrevet

Når man tester med el-tester eller monitor. Når slippes egget? Slippes det samme dag som testene viser høy fertilitet, eller etter? Klamrer meg til halmstrå her 8-) Har høy fertilitet på 2. dagen på cb-monitoren, og mannen kommer ikke hjem før i morgen. Er jo fortsatt håp i hengandes snøre i morgen, selv om det skal holde hardt. Med mindre jeg har en veldig kort lutealfase nå, så hører jeg da altså egentlig ikke til på uke 11 lenger, tror jeg, men jeg henger nå her alikevel jeg ;-)

Skrevet

I følge el-strimlene fra billige-tester.no slippes egget 12-36 timer etter den første positive testen... Men det kan jo være andre "regler" for cb-monitor. Men egget lever jo i 24-48 timer etter at det er sluppet, så det kan være det klaffer for dere selv om mannen kom hjem etter el. Krysser for dere ;-)

Selv er jeg nå 5 dpo. Symptomer er litt murringer i magen, tørre lepper (vet ikke om det har noe å si..), litt svimmel innimellom, vondt i korsryggen, mye kviser (fuck, jeg hater egentlig å ikke gå på pillen.... hadde kjempefin hud mens jeg brukte Diane), hard mage (hadde det før el også, så er nok ikke et symptom, men skriver det opp uansett) og trøtt. Var ute og spiste middag og på kino for å feire en venninne sin bursdag i går. Mens vi satt i kinosalen og reklamene rullet over skjermen, sovnet jeg!! Hallo?!?! Det skal jo ikke gå an det.. Har ikke hatt en veldig slitsom uke hverken på jobb eller hjemme, men jeg var helt pumpet. Satt og duppet litt under filmen også, selv om det var en knallbra film vi så. Skulle egentlig på trening med min søster i morges, men jeg er glad vi fant ut vi utsatte det til senere. Hadde aldri orket å stå opp før 9 i dag for å være på trening før 10.

Skrevet

Da er EL over for denne gang.

Det ble lagt inn aksjer dagen før første positive EL test og dagen etter den siste positive EL testen.

Får håpe det er nok, hadde ikke sex på de to dagene jeg hadde EL rett og slett fordi jeg trodde den var mer forsinket enn vanlig.

DPO regnes det fra den første eller siste positive EL test?

Har vært en knall fin dag idag.

Hele familien har vært ute, gått på ski og aka.

Vi laga bål og stor koste oss med å grille pølser :)

Blir noen lange dager frem til IKM.

Denne gangen er vår tur jenter!!!

God helg

Skrevet

Dytter oss litt opp på første siden :)

Hvordan går det med dere jenter?

Skrevet

Tror løpet er kjørt for meg men håper. Aksjer på fre 4 kl 07.00 og posetiv EL 5 kl 24.00 så sjansen er minimal. Håper dei er friske gode svømmere han har. Måtte direkte på jobb på lørdag og da fekk eg ikkje lakt in aksjer. Kommer heim tisdags kvelde da er det for seint.

Kva tror dokke,er det håp ?

Skrevet

Javisst er det håp! Svømmerne kan jo leve i en fem dager! Her i gården strekker jeg nok svømmernes kapasitet, så her er nok løpet kjørt på orntli'. Hadde max på el på onsdag og torsdag, og hadde sex på søndagen før. Mannen kom ikke hjem før sent fredag kveld, og da ble det visst prioritert søvn, så da ble det ikke no' på meg gitt ;-) Blir jeg gravid nå, så skal jeg fader meg gi mannen en t-skjorte med "my boys can swim" eller noe i den duren *he he he* Jaja, får vel håper på desemberbarn da. Her skal det ikke skusles med eggene, så vi kjører på selv om det sikkert er litt kjedelig med bursdg i jula.

Skrevet

Hei jenter, 6 dpo I dag, 3pp, har en merkelig følelse om at denne gangen så satt'n:) skal IKKE teste før fredag, 10 dpo. Noen andre som vil være med å teste på fredda'n.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...