Gå til innhold

Hurra for ikm uke 11 jentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter, vi er mange som ikke fikk det til i uke 7 allerede, så nå må vi psyke oss godt opp til neste pp runde :) da er det Vår tur :) lykke til til de som var og blir så heldige og kan flytte til 1trimester - mange av oss kommer snart etter :) novemberbarn - dere er hjertlig velkomne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er så enig så enig :)

Denne runden skal vi klare det *håper*

Forventer IKM 15 mars, ca hvis EL ikke blir altfor forsinket som den pleier å bli. November baby er sterkt ønsket, så nå vil jeg ha en positiv test i midten av neste mnd :)

Når har du IKM?

Skrevet

Hallo jenter! Slenger meg på her jeg! Jeg regner med å ha ikm ca 19/20 mars, men også litt usikker fordi tanta alltid er forsinket.. særlig i det siste hvor jeg har prøvd litt bidronningele osv. Skal holde meg unna alt neste måned og kun forsøke på en helt vanlig måte. Håper å være tilbake på 28-dagers syklus da!

Jeg venter fortsatt på tanta jeg da, men har fått klare beviser for at hun kommer nå i helgen :)

Ønsker dere masse lykke til, dette blir runden vår, vi skal ha novemeberbabies!! <3

Skrevet

Ja da får vi satse for fullt alle sammen=)

Nå er det vel venting pågår på EL her for oss som er ferdig med TR tenker jeg..

Er det ca. 10 dager etter TR er ferdig eller begynt at man skal begynne å teste med EL-tester? Blir første prøveperiode med EL-testing, de 2 andre har vi bare prøvd å kose oss og slappe av mest mulig.. =)

Han jeg bor sammen med syns jo det er på tide å få litt gang i sakene.. Han er jo 26 år og syns det begynner å bli på tide å få sin første..

Her ventes neste TR rundt sånn ca.. 16.Mars give or take 2 dager.. Siden TR PLUTSELIG kom etter "bare" 30 dager..

Fikk forresten "Myk start" boka i dag, så her skal det strikkes=) Fått humøret litt tilbake nå som TR er over.. likte ikke helt at ho absolutt skulle komme igjen..

LYKKE TIL TIL OSS ALLE MED 2 BLÅ/ROSA I MARS OG KOMMENDE NOVEMBERBARN <3 =)

Skrevet

JA!!! Hurra for oss med ikm i uke 11!! Jeg hiver meg med her. Litt usikker på når ikm er foreløpig... Syklusene har vært litt svingende, så jeg sier som Westroze at ikm er ca. 16 mars giver og take 2 dager. =)

Forresten så strikkes det for harde livet her og! Jeg begynte på et babyteppe i går som jeg faktisk skal beholde selv. Oppskriften er fra Gjestal, strikkes i babyull med pinne 3 så dette kommer til å ta tid..... Men det er jo kos å ha noe til seg selv å strikke på i prøvetiden. Jeg har en del andre småprosjekter på gang til venninner som er gravide eller nettopp har fått barn, så har mer enn nok å henge fingrene i =)

Masse lykke til, alle uke 11 jenter! Vi SKAL klare det denne gangen!

Skrevet

Ja det skal VI bli tulla på tjukken. Vist rett rekna skal jeg ha IKM 19 mars. Da vil jeg ikkje se TR på ei god stund.

Da får vi vente på EL og klaska til.

Skrevet

Hei!

Melder meg inn i gjengen jeg også! Fikk endelig mensen etter pilleslutt i midten av januar, så no satser eg på at den stabiliserer seg fort og at jeg endelig kan bli en ordelig "prøver" på nytt. Dette blir min 3. :-)

Blir spennende å se fremover!

Skrevet

Jeeej... tanta er reist og vi er klar for en ny pp. =) Nå blir det akjseinnlegg annenhver dag frem til ikm!

Det går fremover med teppet mitt også. Nå har jeg fått fatt i oppskrift på hele settet (bukse, jakke, lue, sokker og teppe). Tenkte jeg skulle prøve meg på å lage settet til en venninne som får en gutt i mai. Og så skal jeg lage ett til meg selv etterpå ;)

Hvordan går det med dere andre? Andre som er ferdig med tr?

Skrevet

Hiver meg på denne tråden jeg også. Er i gang med CB-monitoren, så får se når el er. Håper jeg er "standardisert" fremdeles, for mannen er bare hjemme i helga, og el skal være på søndag. IKM 13 mars. Blir bare å kaste seg over ham da altså *he he he*

Skrevet

Får satse på at i denne runden går det. Forventet IKM her i gården blir Søndag 20 mars.

Skrevet

tror jeg har samme dag ;) spennende!! 3 uker til da... blæ hehe

Skrevet

Slenger meg med på lasset!

Jeg har IKM 19 mars, føles som en eeeevighet til :)

Greit å "henge" med noen andre som sikkert har det på samme måte! ;)

Tror jammen meg jeg skal begynne å strikke et babyteppe jeg også...strikket ei til venninna mi ifjor og det blir flittig brukt så har lyst å lage et til meg selv :)

Skrevet

Så smart å strikke mens dere venter. Åh jeg kan ikke strikke, ellers hadde jeg strikket masse fint til den kommende babyen... sukk :)

Ja, utrolig lettende å kunne dele den utrolige dårlige tolmodigheten min med andre i samme båt her! :)

Går bare å teller dager til jeg kan begynne å teste etter EL nå. Vi skal reise bort den helgen EL kommer, samboer har fikset enkjærlighetshelg på hotell i sverige. KANSKJE det hjelper, hvem vet??

Skrevet

Hører til her jeg også visst! :) Hvor aktiv jeg er i sånne tråder, er nå en ting. Hehehe.. hohoo.

Ikm 14, så mandagen! Foreløpig....kommer an på om el kommer når den skal, til tross for spotting i disse dager. Men har lest litt om andre som har opplevd det på vitex, og de har fått eggløsning som normalt, likevel, så jeg krysser fingrene!

Masse lykke til alle sammen! :) Jeg, på den andre side, har like mye tro på denne pp som alle andre pp'er :P

Skrevet

Jøss samme uke jo! ;) så moro, men jeg har søndagen da. Jeg vurderer sterkt om jeg skal prøve noe helt nytt denne måned, å ikke tenke på baby osv. i det hele tatt. Men da får jeg ikke følgt med her heller, darn... :)))

Skrevet

Hiver meg inn her jeg også..! Har ikm den 19 mars, og denne gangen skal spiren sitte..!

Har funnet ut at i ventetiden må jeg gjøre noe, slik som dere som strikker.. men kan ikke strikke, så vi pusser opp leiligheten i stede! Noe må en tenke på i steden for å tenke på at spiren skal sitte.. :)

Skrevet

Lister meg stille inn på denne uka.. har IKM ca. 16 mars hvis syklusene blir mer stabile nå.

Har pco,men begynte på lavkarbo i januar å vekta går sakte,men sikkert ned :)

Å det skal visstnok hjelpe for å få mer orden på syklusen:)

Har ca. 30 dager når den ikke tuller,sist ble det 85 :(

Lykke til damer!

Skrevet

Er også begynt på lavkarbo, Noah!! :) For to uker siden, og funker som fly her altså..når jeg får i meg mat, men det er en annen historie..hehe.

Er det lenge siden du la om kosten??

Har du merket noe på kroppen enda? :)

...hvis jeg får spør da..

Løvemusen: Thumbs up! :D Hehe...du sniker deg vel inn sånn når ingen ser, og teller det som man teller usette kalorier.. :P Haha.

Skrevet

Drømme stress-less : Jeg startet for 4 uker siden,har gått ned 3 kg.. syns d er litt lite,men har skeia ut litt..:P

Så er fornøyd så lenge d går nedover.. trener 4 ganger i uka i tillegg :)

Ikke merka så mye på kroppen,men samboer sier han ser d,så da blir d vel etterhvert i mine øyne og;)

Er iallefall verdt et ærlig forsøk,har hørt mye bra om lavkarbo! :)

Skal inn til gyno. igjen 3 mars for å sjekke vekt,blodprøver og blodtrykk.. håper da på metformin,men etter å ha lest mye bra om vitex her kanskje jeg prøver d først,for å få orden på syklusene (eggløsningen).

Skrevet

Så flink du er da, Noah!!! :)

Jeg har, desverre, stooore problemer med å huske og spise når gubben reiser på jobb, så denne uka har det ikke skjedd noenting på vekta. Men 3 kg på 4 uker er et passe tempo det :) Kroppen skal henge med også.

Du hadde pco(s)? (eller blander jeg?)

Metformin, er ikke det bare for og regulere blodsukkeret det? Eller insulinen? Vitex virker jo inn på hypotalamus eller hva det er, og det er den som styrer signalene om hormonene som skal sendes ut i kroppen... Tror jeg hadde snakka med legen først i tilfelle. Dessuten så tror jeg vitex trenger minst 3 mndr for og få noe effektiv virkning...gjerne 6 mndr også.

Naturen har ingen quick fix til oss, gitt! :P

(begynt og spotte av vitex'en denne måneden. Trooor det er gitt seg nå, men..gud så kjedelig!!!!)

*venterpåel*

Skrevet

Ja,er vel en grei vektnedgang,har et langsiktig mål ;)

Ja,det er litt det her og.. venter for lenge med å spise så da får jeg lyst på noe usunt.. men har rensket opp litt i skapene,har et mål frem mot påske,så jeg må være flink :)

Har bekreftet pco med cyster på eggstokkene. Men frykter pcos.. skal derfor inn igjen neste uke for blodprøver.. har endel symptomer.

Metformin har visst enn heldig bivirkning uansett om man har diabetes eller ei,nemmelig å gi kvinnene regelmessig El :) Å for noen kan det kombinert med f.eks lavkarbo også hjelpe på vektnedgangen :)

Skal iallefall høre med legen,går heldigvis fort å få svar for ho er også gynekolog.

Er på dag 11 i syklusen jeg nå så tenkt å begynne å teste etter El snart.. venter tester i posten strax :)

Lykke til med lavk og babyprosjekt! :)

Skrevet

Var på vekta...det jeg veier nå, har jeg ikke veid siden før jeg traff gubben!! :D

Og el-slim i alle retninger i dag!! Pleier og ha det noen dager, så blir nok mandagen før noe egg finner på og slippe..tidligst!

Lykke til alle sammen!! Nå er snart uka vi har verdens beste unskyldning for humping! :D Haha!

Skrevet

Har du EL slim i så mange dager assa?? Hehe så bra :)

Jeg har bare i 2-3 dager, som oftest de to dagene EL-testen er positiv.

Lykke til da :)

Skrevet

I snitt så har jeg fruktbart sekret i fem dager totalt. Så får jeg smerter, også forsvinner alt. Hehe.. Rimelig sikker på når el er, med andre ord ;)

Begynte og spotte på mandag, men har gitt seg nå da.. Vitex'en som gjør det visst.. Så vet ikke hvor sikker jeg er på at el er i anmarsj, da, men. Alltid greit med en unsyldning til å få seg noe, vel?? :P

Har hørt fra ei aen som også spotta når hu begynte på vitex, men el kom som normalt, og hu blei faktisk gravid :) Ikke at jeg har noen tro på denne pp'en da, men. Greit å høre at det ikke nødvendigvis blir problemer av spotting.

Uansett om jeg skulle havna på ikm i uke 10, så henger jeg her. Hehe. Mensen har lurt meg et par ganger nå, så...slenger på en ekstra dag og to på ikm, for sikkerhetsskyld!

Skrevet

Hei jenter! Jakten på eggløsninga er I gang. 10 dag I dag på 27dagers syklus. Begynt å teste I dag med cb, som anbefalt og satser på smiletegn mandag:) er dere I gang? Ikm 15 mars her. Satser på kos dag 12,13 og 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...