Gå til innhold

HVOR mange dager igjen, Fredag 18.02.11???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

71:)

Skrevet

5 dager. Trodde det skulle skje i natt, begynte å få periodevis vondt i nedre del av ryggen, men sluttet igjen i dagtidig :(

Skrevet

36 dager igjen :) dagene flyr av sted og jeg har bare 3 nattevakter igjen før jeg tar permisjon :) kjenner det skal bli veldig godt. De 2 siste dagene kjennes det ut som babyn holder på å ramle ut hvis jeg går for lenge om gangen.

Skrevet

Termin i dag og er veldig innstilt på at det skal skje noe snart + at mormor fyller 90 år i dag så det hadde vært veldig gøy om han hadde meldt sin ankomst i dag men da måtte det vel ha skjedd noe nå. Er lei!!!!

Skrevet

87 dager igjen, så nå hører jeg visst til her inne på 3.trimester :o)

Skrevet

har 70 dager igjen! :) *gleeeeder meg*

er så nysgjerrig på om det blir gutt eller jente, at jeg nesten blir sprø :P

har alt kjøpt inn gode klær, i nøytrale farger, til dagen for hjemreise. håper resten av dagene fremover går fort nå. er veldig klar for å hilse på den lille som er der inne :)

Skrevet

0 dager igjen!!!!! Kan det skje noe snart værsåsniiiill...?! :)

Skrevet

1dag att:) men tror ikke noe skjer denne helgen, skal bare slappe av og nyte fin været:)

Skrevet

12 dager igjen <3

Skrevet

Her er det 79 dager igjen :)

Synes det går såååå fort asså :)

Skrevet

45 dager igjenn her :)

herrlighet, synes ikke det er mange dagene siden jeg sa at det var 85 lange dager igjenn! Tiden flyr av sted ! :D:D

Skrevet

25 dager:D hihi nåå nærmer det seg;)

Skrevet

81 dager igjen,men syns ukene egentlig bare flyr avgårde enda jeg er sm å plaga me kynnera så trør mest hjemme:) men koser meg vannvittig med magen å gleder meg såå mye til prinsessa kommer til verden <3

Skrevet

10 dager igjen :-)

Lurer på om det så smått er noe på gang? Har hatt noen skikkelige tak i rygg og mage de siste 24 timene, så jeg kjenner jeg begynner å instille meg på at han kan komme når som helst! :-)

Skrevet

83 dager igjen.. Synes tiden har gått fort til nå, men merker det begynner å gå ganske sakte nå...

Skrevet

6 dager og fødeklar=)

Skrevet

I dag har eg 56 dagar igjen til termin :) Gler meg :))

Skrevet

Max 25 dager igjenn. Solen skinner og eg vil på SKI !!!!!!!! Men men, godt att Påsken er sen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...