Gå til innhold

HVOR mange dager igjen, Fredag 18.02.11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det 33 dager igjen til termin :-) Syns det er helt sprøtt å tenke på og synes egentlig dagene går fort.

Er helt klar for at lille skal komme, men håper den venter ett par uker til ihvertfall. Fødte 2 uker for tidlig med førstemann, så kjenner jeg kommer til å vente veldig hvis jeg må gå helt til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 8 dager på overtid,,,kommer nok til å gå ut lovlig tid, som med di andre 2 sv.skapene...var forberedt på d denne gang;/

Men sykt for denne ventetiden er gått

Skrevet

55 dager :)

Tiden flyr! Synes ikke det er lenge siden jeg hadde 100 dager igjen jeg!

Skrevet

2 dager på overtid :( Sliter med å sove og har fått mye vann i kroppen. DRITT lei av alle som ringer HVER dag for å høre om det skjer noe. Skal jeg gå mye lenger skrur jeg av telefonen. Leeeeeiiii!!!!!!

Skrevet

26 dager igjen i dag! :-)

Skrevet

27 dager igjen!:) Og syns det går kjempe fort (ennå iallefall;))....

Fødte 3 uker før termin med første og 1 uke før med nr. 2, så har av erfaring lært att jeg like godt kan gå på overtid denne gangen (de 2 ukene jeg gikk lenger med nr. 2 var ekstremt lange!!;) Var liksom så forbredt på att han skulle komme 3 uker før, sånn som broren...men den gang ei;))....

Skrevet

Ahh...jeg har hele 82 dager igjen. Måtte tiden gå fort, gleder meg:)

Skrevet

66 dager igjen, og ukene flyr avgårde :) Kjenner jeg begynner å få litt panikk med tanke på alt som skulle vært gjort ferdig før den lille kommer. Født før termin i begge mine forrige svangerskap, men er forberedt på at jeg liksågodt kan gå over denne gangen.

Skrevet

54 dager igjen <3 godt å se det går jevnt nedover. Er jo ikke såå lenge til prinsessa mi kommer :)

Skrevet

Jeg har 69 dager igjen,synes tiden raser avgårde... Skal på Ul i dag og samtale på føden,har hatt litt ekstra oppfølging i dette svangerskapet:)

Skrevet

6 dager ijen til termin! håper hun kan kåmme litt før:P heeh...

Skrevet

65 dager igjen - helt utrolig fort dagene raser avgårde :)

Skrevet

Jeg har tre dager igjen....denne ventetiden synes jeg har vært ekstremt lang:P Fødte 9dager før termin med første mann, da tenker man at man føder før med nr to også!!!! Men den gang ei!!!!!

Lei av alle som spør også.....aaaarrghhhhh...:/

Skrevet

Jeg har termin idag men lite som tyder på at vi får hilse på gutten vår idag! Men krysser fingre & tær for at noe begynner å skje innen få dager...

Skrevet

66 dager og synes egentlig at tiden går veldig fort nå! :-)

Gleder oss til å hilse h*n velkommen til verden! :-)

Skrevet

23 dager igjen! :) Nå har jeg snart fødebagen klar :))

Ha en fin dag damer :)

Skrevet

81 dager igjen :) Skal ha tvillinger, så regner med de kommer før tiden, men håper de blir der en god stund enda.

Skrevet

-7. blir satt igang på mandag om det ikke skjer noe før. håper jeg slepper det. synes dagene over termin har gått greit egentlig, hadde innstillt meg på å gå over siden jeg er førstegangs. nå slapper jeg av så mye jeg kan den siste tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...