Gå til innhold

Andre som sliter med nattesøvnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder så sliter jeg veldig med å få en god natts søvn. Det føles som om jeg ligger 5 cm over madrassen.. Utrolig slitsomt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, idag får jeg ikke til å sovne i det hele tatt. Så to bare opp igjen. Bakt litt rundstykker og nå suller å nettet!

Skrevet

I aller høyeste grad!

Er så utrolig trett, men får ikke sove fordet:/

Skrevet

uff ja virkelig! jeg er ikke trett heller jeg... vært trett HELE graviditeten, men neida nå siste par ukene ikke trett i det hele tatt mens det er jo nå jeg trenger hvilen..

Nå skal jeg spise litt å sette på en film jeg, ikke vits i å prøve å sove engang nå.. Men blir jo ond sirkel da for da sover jeg jo LENGE på morgenen.. Kanskje dette er kroppen sin måte å forbrede seg på våkennetter.

Skrevet

Jepps, hatt det slik på slutten med alle tre, men denne gangen har søvn vært et problem hele svangerskapet pga hjerte og bekken som har forskjellig preferanser når det gjelder liggestiling:-( Føler meg helt tom og utslitt nesten hele tida, og det er ikke så kjekt.

Men jeg er sykemeldt, da, så jeg prøver å ta det veldig rolig mens ungene er i barnehagen, ligger stort sett i en lenestol med beina høyt og leser eller ser history channel:-)

Skrevet

Sliter med søvn jeg også, men d gjorde jeg før graviditeten å. Har ikke sovet en hel natt på 6 år. så begynner å bli litt sliten. nå sover jeg 1.5 time ca så er jeg oppe en tur, så er d å prøve å sove igjen,men ligger våken et par timer først. guttene står opp tidlig,mellom 6-7 som regel 6 så blir litt lange dager,men sover ikke mere av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...