Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp testet positiv på 2 tester. Fikk 2-3 uker på Clearblue Digital.. Hva trenger jeg å vite? Hva må jeg gjøre fra nå av? Når trenger jeg kontakte lege? Har maaange spørsmål!!

Typen er offshore, han reiste i dag!!! Hva skal jeg gjøre? Fortelle ham det nå eller vente til han kommer hjem? Når han kommer hjem skal han være hjemme 3 dager før vi reiser på ferie igjen!?!?

Har noen forslag så tar jeg imot med takk.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142923077-testet-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring han med en gang :) Hehe.... han blir sikkert kjempe glad(hvis dere har planlagt da) Gratulerer i hvert fall !! Kontakt lege med en gang, men de sier sikkert at du ikke trenger time før du er i uke 10-12, så fremt at du ikke har noe plager da.

Hm, det er ikke planlagt, men vi har snakket litt om det. Han er noen år eldre enn meg og steriliserte seg for 4-5 år siden, før vi ble sammen. Vi har vert sammen litt over 3 år. Og han har kontaktet lege for resterilisering. Så jeg slutta på p-pillen for et halvt år siden, orka ikke bruke den når jeg ikke trengte. Men nå ser det ut til at han funker alikevel selv om han er sterilisert? Merkelig? Så, jeg vet ikke helt om jeg skal fortelle det nå eller vente til han kommer hjem. Vanskelig!! (Pluss, hva om han tror jeg har vert utro???) :( Jeg vet 100% at han er faren da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...