Gå til innhold

Inspirert : Sex 1 gang i mnd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 gang i mnd er ikke "uten sex"

Men vil tro det kommer ann på hvor stort behov man har for sex.

Det er ikke alle som er like "avhengig". Og har man funnet sin perfekte make, slik som meg, så har man funnet en make med samme behov for sex som en selv ;)

Jeg velger å tro at de som gjerne vil leve livet uten sex ikke har hatt god sex med riktig partner. Min kjæreste er den mest fantastiske jeg har møtt, på alle måter. Jeg er tiltrukket av ham, han er tiltrukket av meg, og det er en kjemi mellom oss som gjør at vi har lyst til å elske med hverandre og gjøre alt godt for hverandre. Dersom det hadde skjedd noe i våre liv som hadde gjort at han fysisk ikke kunne ha sex med meg lenger, så hadde jeg fint klart å leve uten, men når man er i et forhold der begge er friske, der man elsker hverandre og vil gjøre hverandre lykkelige, hvorfor skal man ikke da ha sex når det er så deilig,både å gi og å få? Dersom man ikke ønsker sex, så kan det ikke være noen fysisk tiltrekning i forholdet. Da kaller jeg det vennskapsforhold. Da sitter man ikke som meg og fantaserer om kjæresten flere ganger om dagen, om hvordan det føles å massere ryggen hans, og om hvor godt det lukter av håret på brystet, om hvor deilig det er når han tar på kroppen min. Man sitter ikke og leser om hvordan man kan gjøre alt så deilig som mulig for den man er glad i hvis man ikke har noen fysisk tiltrekning. Jeg tror at et forhold uten sex kan være perfekt for de som ønsker seg en bestevenn, men fy søren så mye man går glipp av!

Annonse

Er nok mitt innlegg du sikter til K@roline....

Og vi har vært sammen i 6år...

Og vi har ikke alltid sex 1 gang i måneden..men har vært en tørkeperiode nå en god stund.

Men så har det vært mye som har sjedd. Og sex blir da automatisk ikke det første man tenker på, dog jeg forstår at et forhold uten sex =dårlig.

Hadde hyperemesissvangerskap og så en fødsel som gjorde det umulig å ha sex i et år, og så enda et hyperemesissvangerskap rett etter at vi endelig kunne ha sex igjen.. Stakkar gubbe og stakkars meg, men vi kan jo ikke la forholdet gå tapt selv om det er omtrent umulig med fysisk kontakt i laange perioder av gangen (spesielt i periodene med hyperemesis, for da er all fysisk kontakt uaktuelt tilogmed ned på klemmenivå til tider..). Men hva kan man gjøre.. Er ikke annet å gjøre enn å konstatere at begge i hvertfall ønsker et mer aktivt sexliv en gang i fremtiden.. Ville vært lykkelig om jeg kunne hatt fantastisk sex en gang i mnd jeg da.. hehe ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...