skat Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Synes det er så vedmodig at min søte lille tass nå er 9 mnd. Snart er det tid for jobb og barnehage. Blir så lei meg når jeg tenker på det. Ikke ha så masse tid til å kose&nusse samtidig som babyperioden går mot slutten Er det flere som har det sånn? Kommer jeg til å gå med dette savnet lenge eller forsvinner babylengselen etterhvert som de vokser til?
*Lissi* Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Nå er vesla mi kun 2 mnd. men kommer HELT sikkert ikke til å flere. Hun er mitt 5. barn da. Gleder meg til de blir større og mer selvstendige. Til jeg kan sove heeele natten, og lenger enn klokken 07.00. Men, kan med hånden på hjerte si; jeg vil alltid komme til å vere babysyk. Å gå gravid, kjenne spark og få en varm våt baby opp på magen rett etter fødselen...*sukk* kan vel ikke bli lei det:-)
*Nøtta* Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Skjønner hvordan du har det. Mi jente er bare 4 mnder,og jeg "gruer" meg allerede NÅ til jeg må begynne å jobbe fult igjen neste Januar! Hehe! Og jeg savner gravidmagen min! Veldig! Var innom sykehuset idag for en samtale,og der kommer det en supergravid dame inn. DEN store runde magen! Og jeg fikk tårer i øynene,samtidig som jeg hadde et sterkt behov for å gå bort å omfavne hele kulen hennes. hehe,så sykt!
Prinsessemamma x 2 Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Uff, ja... Har det sånn selv. Fikk nr. 2 i desember, og jeg tror ikke det blir flere barn på oss. Og det gjør meg rett og slett TRIST! Det er så fantastisk med mage, spark, venting, navnevalg... Kommer nok også til å forbli babysyk resten av livet
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Det vil nok gå over etterhvert til en viss grad Min nr 2 (og siste) er nå 7 mnd, og jeg synes babytiden med han har gått ALTFOR fort! Det er sant som de sier, at tida går enda fortere med nr 2! Jeg synes det er KJEMPE trist å tenke på at jeg ikke skal oppleve spenningen rundt testing, mage, spark, navn, fødsel osv osv.. Samtidig er jeg også veldig klar på at jeg ikke vil ha flere.. Det er så mye mer enn bare tiden fra prøving og til h*n er 1 år.. Så savnet vil nok alltid være der en stund til..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Heihei! Selv om tanken på en ny baby nå er helt fjern (jenta er 4 mnd), så kjenner jeg at jeg savner det å gå gravid.. selv om jeg faktisk syntes de siste 4 mnd var et helvete.. Har et par klekkeklare kollegaer, og her om dagen fikk jeg kjenne på magen til ho eine.. ville nesten ikke slippe jo! Savner den varme harde magen og livet inni..det føles nesten som det er noe som mangler rart med det Og noe med den spenningen rett før.. nesten så jeg misunner dem det.. hehe.. eller den "naiviteten" ang første barn og fødsel osv.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå