Gå til innhold

flere hjemmeværende m 4barn , hvor far jobber borte og er vekke mye?

Anbefalte innlegg

Hvordan ser dagene deres ut?

Synes dere det er greit å være så mye alene med barna? Blir det bedre over tid?

Hvor gamle er barna deres?

Og hvordan bor dere?

Bor selv på en heiegård med sauer, griser og hest.

og synes virkelig det er tungt nå om vinteren! :-(

En 20 min kjøring til butikk, masse klær, masse snø og masse ork! Puuh! :-p

Fortsetter under...

Oi, dette kunne jeg skrevet for noen år tilbake, bare at vi hadde ikke hest :)

Sommeren var greit, men som du sier, vinteren var ett slit. Vi har ungene litt spredt i alder, så måtte ta med meg de små for å kjøre de store på fritidsaktiviteter i all slags vær, ofte sovnet de i bilen også klusset det til leggetiden om kvelden osv osv osv. Nei, det var ett rotterace. Men å være alene med barna gikk fint, hadde ingen problemer med å takle det, og var rimelig godt organisert.

Her var det mannen som ikke orket det livet lenger. Han sluttet og fikk seg en jobb lokalt. Han synst det var så pyton å være så mye borte fra barna, også hadde han dårlig damvittighet for at jeg satt igjen med så mye jobb alene.

Men han måtte gå en del ned i lønn da, så nå jobber vi begge to. Men Gud så deilig det er å ha en mann som er hjemme hver ettermiddag, og helgene har vi sammen. Også er det bra for far og barn å ha mere tid sammen :)

Hvor mye reising da? Her er mannen borte 2 uker og 4 uker hjemme. Så er jo mest hjemme.

Har 2 barn. Går helt fint. Men har jo familie som stiller opp som barnevakter så føler meg aldri isolert eller sliten egentlig...kanskje litt på søndager..den dagen kan bli litt laaaang!:/

Jeg er den første anonym som svarte. Min mann var gjerne borte i 2-3 mnd, så hjemme i to uker, borte en måned, hjemme tre uker, borte 5 mnd osv osv. Veldig uregelmessig, og MYE borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...