Gå til innhold

Stive fingrer om morningen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har opplevd det ? I dag tidlig når eg våknet klarte eg såvidt å bøye fingrer, vonde og stive.. Er det vanig under en graviditet? Er 37+2 i dag og er ve 2. natten eg opplever det denne uken.

Fortsetter under...

Skrevet

Høres ut som vann i kroppen! Jeg pleier også å være stivere i fingrene på morgenen...ubehagelig å bevege/bøye dem. Kan også oppleve det hvis jeg har vært lenge i ro og ikke brukt hendene...

Skrevet

Har også vonde fingre om morgen, de er stive og ømme. Og når jeg røyser meg opp fra senga og begynner å gå, får jeg kjempevondt under fotan. Skikkelig vond å trø på :(

Skrevet

Er nok som mini sier vann i kroppen.

Jeg har det også sånn, både på morgenen og på kvelden.. Om natten også forresten. Både fingre og tær er stive og ømme..

Hold hendene i været så hjelper det seg.

Skrevet

Dette høres ut som carpal tunnel syndrom. Fingrene blir helt stive og hovne. Dette er vanlig under svangerskap sammen med at man får ødemer (vann i kroppen), men forsvinner etter fødsel. Jeg var veldig plaget av dette i mitt første svangerskap,- enkelte dager klarte jeg ikke å skjære brød en gang;-) Ble borte rett etter fødsel!:-D

Ha hender i kaldt vann og opp i været,- det hjelper noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...