pregnant87 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 noen andre som har opplevd det ? I dag tidlig når eg våknet klarte eg såvidt å bøye fingrer, vonde og stive.. Er det vanig under en graviditet? Er 37+2 i dag og er ve 2. natten eg opplever det denne uken.
Mini nr 2 i mars Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Høres ut som vann i kroppen! Jeg pleier også å være stivere i fingrene på morgenen...ubehagelig å bevege/bøye dem. Kan også oppleve det hvis jeg har vært lenge i ro og ikke brukt hendene...
Gjest Rokita Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Har også vonde fingre om morgen, de er stive og ømme. Og når jeg røyser meg opp fra senga og begynner å gå, får jeg kjempevondt under fotan. Skikkelig vond å trø på
orkidee* Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Er nok som mini sier vann i kroppen. Jeg har det også sånn, både på morgenen og på kvelden.. Om natten også forresten. Både fingre og tær er stive og ømme.. Hold hendene i været så hjelper det seg.
mama73 m/tre søte små Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Dette høres ut som carpal tunnel syndrom. Fingrene blir helt stive og hovne. Dette er vanlig under svangerskap sammen med at man får ødemer (vann i kroppen), men forsvinner etter fødsel. Jeg var veldig plaget av dette i mitt første svangerskap,- enkelte dager klarte jeg ikke å skjære brød en gang;-) Ble borte rett etter fødsel!:-D Ha hender i kaldt vann og opp i været,- det hjelper noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå