Gå til innhold

Hvor store er deres 3,5 åringer?

Anbefalte innlegg

Dattra mi vokser fort å er en stor 3 åring. Det siste halve året har hun vokst èn cm i mnd, og jeg sitter bare spent på hvordan dette skal utvikle seg!:P Kan jo kanskje være en fase bare da slik at det kanskje stopper opp litt snart..

Hun er nå 106 cm. Hvor store er deres barn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142922173-hvor-store-er-deres-35-%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke målt jenta mi på 3,5, men hun bruker 98/104 i klær så hun er lavere enn din ihvertfall... Hun har egentlig alltid vært lita for alderen, ingen storspiser heller så hun er veldig nett.

Min erfaring er at ungene vokser i rykk og napp. Har en 7-åring og en 9-åring og de kan begge ha brukt samme str i klær ganske lenge for så å plutselig hoppe to str opp.

Akkurat nå er det minstejenta på 2 år som har hatt et hopp, plutselig er genserene korte på armene og strømpebuksene for små.

Annonse

Målte nettopp min som blir 4 år i juni. Han er 102 cm og 16,5 kg. Ikke sånn kjempestor, men ikke så liten heller. Omtrent på snittet, eller rett under tror jeg. Jenten din er nok litt lang, men sikkert helt perfekt :)

Selvfølgelig er hun helt perfekt!!:)

Men ja de vokser nok litt i rykk å napp. Men syns uansett èn cm i mnd er mye. Hun rakk liksom ikke å bruke 104 i klær, å knapt 110, å nå er det mest 116 det går i. Når jeg får spørsmål om snuppa går på skolen så må jeg jo se to ganger på henne. hehe:p

Jeg svarte litt under her også, men jeg har også et barn som nå er 10 år.

Hun har alltid vært lang for alderen, da hun var 3 år tror jeg at hun brukte 110 og 116 i klær.

Nå nærmer hun seg 150 cm, så hun er fortsatt lang. :)

Hun ser nok eldre ut enn hun er pga høyden. Hun er ikke plaget av dette selv, og hun er heller ikke høyest i klassen.

Annonse

Gutten min er akkurat 3,5 år, og han er 107 cm og 17,5 kilo. Bruker for det meste str 110, og sko str 29. Står stødig...! =)

Ser noen barn over her som akkurat har passert 1 meter, og bruker str 110/116 i klær. Blir ikke det veldig stort? Gutten min har lang rygg, og bruker dermed noen bukser i str 104 enda. Men selv en genser i str 116 blir nok for lang for han. Men det er jo selvfølgelig stor forskjell på størrelsene i klær, så det kan være litt vanskelig å sammenligne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...