Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liv? Jeg synes det er så nydelig! Men kanskje det blir for kort og kjedelig sammenlignet med dagens navn? Vil ikke ha det som dobbelnavn siden Liv står strekt nok for seg selv synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint og sterkt navn ja :)

Skrevet

Liv er et helt supert, klassisk, sterkt og fint navn!

Skrevet

Liv er nydelig. Godt at du vil la det stå alene - det klinger så sterkt og flott! Det er ikke kort og kjedelig sammenlignet med dagens navn. Det er spennende! :-)

Lykke til! Heia Liv!

Skrevet

Ikke et av mine favorittnavn, men det er langt i fra kjedelig. Det er jo poppisnavnene som er kjedelige. Liv er litt kjerringnavn i dag, men om 50 år er Emma, Linnea og Leah kjerringnavn og Liv er kanskje i vinden igjen:) Synes det blir litt ødelagt av et mellomnavn, la det stå alene!

Skrevet

Liv er superfint og ikke det spor kjedelig! Skulle gjerne brukt det selv, men vi fikk vite i dag at vi kommer til å få en gutt :-)

Skrevet

Liv er nydelig! Synes også det står veldig fint alene:)

Skrevet

Sterkt og fint navn - og best alene (som alle navn...) =)

Skrevet

Jeg synes du sier det fint selv jeg - kort og kjedelig ;o) Hovedsaklig kjedelig synes jeg. Korte navn finnes det mange fine av. Og så synes jeg det er ganske uvesentlig å sammenlikne med dagens navn. Man skal finne navn man liker - ikke nødvendigvis følge trendene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...