Gå til innhold

Mannen fikk barn med en annen mens vi var sammen !!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg skjelver på hånden her og er kvalm.. føler meg helt uttafor!!

Jeg skulle sjekke noe inne på nettbanken i dag og av en eller annen grunn så kom jeg inn på mannens side .. han var logget på rett før meg, så kanskje han ikke logget ordentlig ut og der så jeg at han hadde overført 1500 til en dame.. og da jeg sjekket litt mer så jeg at den summen gikk igjen hver måned i flere år tilbake.. hææææ???

jeg måtte bare spørre han med en gang hva dette var for noe, men svaret var jeg ikke akkurat forberedt på. jeg så at han liksom falt helt sammen da jeg spurte.. og han bare buste ut med hele historien!

Vi møttes i 2006 og har to barn sammen, men det han nå altså fortalte meg er at han hadde en "knullevenninne" i en periode før vi ble sammen som tydeligvis ikke ble helt avsluttet da vi møttes...

så i den perioden som jeg var nyforelsket i han, så fikk han vite av denne venninnen at han skulle ha barn!!!!! Og han fikk panikk og var livredd for at jeg skulle få vite noe, så han lovte å bidra økonomisk, men ville ikke at det skulle komme ut!!!

herregud, hva for slags syk mann er dette!! Jeg skjønner ingenting jeg!

Fortsetter under...

HUFF, stakkars stakkars deg! Det vil ta tid å komme videre nå.

Men ha med deg noen ting underveis:

Han valgte deg, og har drevet med hemmeligholdelsen for ikke å miste deg.

Hun ble kanskje gravid før det var helt "alvorlig" med dere to, eller rett før dere møttes. Utroskap er fælt, men har avsluttet det vel med henne for lenge siden?

Hun kan muligens ha visst at det var noe nytt på gang i livet hans, eller også visste hun det ikke. Hun har i alle fall prøvd å unngå å "plage" deg gjennom å la ham ha sin hemmelighet.

Håper det beste for deg.

Annonse

Jeg kunne ha tilgitt mannen min for å ha sex med en annen dånn helt i begynnelsen av forholdet. men jeg tror ikke jeg kunne tilgitt han for å ikke ta seg av barnet sitt og å holde en slik hemlighet for meg som at han har barn med en annen .

Jeg ville om jeg skulle gå eller ikke forlangt en dna test om det ikke er tatt.

Hadde hun en knullevenn som hun hadde sex med uten å bruke prevansjon så kunne hun hatt en annen. og jeg syntes det er rart at hun godtok at han ikke hadde noe med barnet og gjøre og et så lite bidrag. Kan hun ha lurt han?Greit å sjekke for sikkerhets skyld.

Og hvis/når det forelå papirer på at barnet er hans ville jeg faktisk gi beskjed om at han ikke var mye til mann om han ikke tok seg av sitt eget barn.

Tenk for et barn å bli valgt bort og ikke få bli kjent med pappan sin og søskene sine fordi bf er redd for å miste partneren sin.

Uff, føler veldig med deg, det må være tungt for deg å få vite noe sånn. Jeg aner ikke hvordan jeg skulle klart å forholde meg til det selv!

Men det positive er at det har ikke skjedd etter forholdet deres ble seriøst. En mager trøst, men heldigivs for det tenker jeg.

Hvis dere er gift (antar dere er det siden du skrive "mannen") så har han begått dokumentfalsk ved ikke å opplyse deg om eventuelle barn. Man må signere på at man ikke har barn som blivende ektefelle ikke vet om før ekteskapsinngåelse.

Annonse

Synes synd på mannen jeg, dette må ha vært fryktelige tungt å bære.

Han sa jo ingeting til deg for han ville ikke såre deg. Og stakkars barn som ikke har fått møte pappan sin kun for at han var i starten av et forhold når han ble til...

Hele greia er tragisk...

Egnetlig synes jeg synd på dere allesammen, men livet går ikke altid på skinner

Det kan da være ulik praksis i ulike nettbanker?

Hvis han har vært inne på nettbanken for bare en liten stund siden, kan hun da fint komme inn på hans side jo! Og på min nettbank kan jeg sjekke et gitt kontonr og finne tidligere overføringer til dette kontonr.

Hvorfor skulle noen lyve om dette, da?

Faen å smålige dere er som sitter her å henger dere opp i bagateller som at man ikk ejan se tilbake i tid i nettbanken!! Det er vel ikke det som er saken her!! I min nettbank, kan man gå tilbake 3 år. Men man har vel nok bevis om man bare kan gå tilbake ett år, så lenge denne mannen fører over et større beløp til denne damen i månedsvis?!

Og det har skjedd flere ganger at mannen min ikke har logget ut, sånn at jeg har gjort det for han, når jeg skal inn på min egen. Det er faktisk ingen umulighet.

altså, det er vel alltid noen som skal mene masse om at dette må være tull og jeg må juge om alt mulig. Ja vel så får dere bare mene det!!

Vi har en lokalbank, med utrolig dårlig nettbankløsning og det har vært mye tull med den, derfor skal den også utbedres. men herregud, som en skrev, det er vel ikke poenget her!!

Jeg er i sjokk rett og slett!! Sånn som jeg kjenner han er han snill, god, ærlig, tålmodig og veldig glad i og flink med barna sine! Det er uforståelig for meg at han kan ha barn som han ikke har vedkjent seg!! NÅ vet jeg ikke så mye mer om alt som skjedde den gang og alle detalsjer for mannen er ikke her lenger, jeg måtte rett og slett ha litt "space" akkurat nå! Vi må ta en prat, men ikke akkurat nå.

Jeg forstår ikke hva som skjedde, en ting er at han hadde sex med en annen , bare det synes jeg er sykt når man er i startgropen av et nytt forhold, en annen ting er at han ikke sa noe om barnet da... det hadde jo vært myyye bedre å få vite før barnet skulle komme... nå føles alt som dobbeltsvik, svik mot meg og svik mot våre barn og svik mot dette barnet som ikke kjenner sine søsken eller sin pappa.. eller om de har hatt kontakt aner jeg ikke nå, som sagt! !Herregud, alt føles bare kaos i hodet mitt! !

Det er vle bare rot dette innlegget... takk for tilbakemeldinger, jeg vet ike hvor jeg skal gjøre av meg...

Du synes synd på MANNEN, 21:00?

Ja, DET var jo rett plass å rette sympatien sin...

Den det er synd på her er vel barnet som må vokse opp uten å kjenne pappaen sin, og kona som har blitt løyet til over en så stor sak.

Hadde aldri klart å stole på mannen min igjen.

Og stakkas, stakkars unge... jeg lurer på hva mora sier til ham/henne når h*n spør etter faren sin...

Dette kunne ha vært meg, altså jeg kunne vært "den andre kvinnen".

Jeg hadde et forhold med en mann i flere år, han var også min beste venn og jeg var vanvittig forelsket i ham. Vi forsøkte å ha et forhold, men det fungerte ikke og vi ble eninge om å avslutte det hele.

Men det var ikke så enkelt, og vi fortsatte og møtes. Jeg hadde på følelsen at han hadde en annen, men han nektet for dette. Så ble jeg gravid og fikk en nydelig datter i 2006... og han har bare sett datteren sin en håndfull ganger etter dette. Han ringer gjevnlig, men har ingen plass i livet vårt, noe som er veldig synd.

Han har fortalt meg veldig mange grunner til at han ikke kan være der for oss, og jeg har trodd han. Men nylig fikk jeg vite at han har samboer og at de har fått to barn sammen. Dette gjorde forferdelig vondt å få vite. Jeg har ikke kontaktet samboeren hans, men jeg har bedt han om å fortelle om oss, noe han har sagt at han skal gjøre.

Til tross for at jeg har min egen familie nå, så ønsker jeg kontakt med dem, ikke bare fordi han er faren til datteren min, men fordi barna våre er halvsøsken.

Jeg har dessverre ingen råd å komme med til deg, men jeg følte at jeg måtte svare siden det du beskrev "nesten var min historie" bare at jeg er "på andre siden".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...