mars :-) Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Etter måneder med prøving så var testen endelig positiv i dag!!!! Er så utrolig glad... Så venter legetime og mulig Ul i morgen! Noen som har tatt tidlig ultralyd allerede i uke 4-5?? Lykke til dere som fortsatt prøver.. Jeg krysser fingrene for at dette går bra!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Tok ultralyd i uke 10, da sprellet det en liten frosk der inne! Hjertet begynner vel å slå rundt uke 6. Tror jeg ville ventet litt, så det var noe å se ihvertfall! Har du flere barn? Gratulerer så masse med spire! :-)
mars :-) Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 Tusen takk.. Ja da, jeg har ei snuppe på 4 1/2 år... Vil bare ha en tidlig ul for å se om det ligger på riktig sted... Hatt et svangerskap utenfor livmor tidligere og holdt på å stryke med... Vel, får se i morgen hva legen sier.. Ihvertfall er det deilig å tenke på at det kommer en til:-)
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Hei! sniker fra 3.trimester,følger enda med her inne^^ jeg tok ul i uke 4 å i uke 5 de så INGENTING...de kunne se fortykket slimhinne,men det kunne tyde på at mensen var påvei..så tok hcg blodprøve,den gikk fra 400-880 på 2 dager,så da jeg dro på ul igjen i uke 7 så vi bankende hjerte osv:) så ikke ha FOR store forhåpninger til at de ser om det er på rett plass engang i uke 4-5..
Nuffy Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 Så flott! Gratulerer så mye, og lykke til videre!
Fridaline Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Gratulerer!! Så gøy! Jeg kommer med til 1. trimester! Hurra for positive tester! =)
babylykke2 Skrevet 18. februar 2011 #11 Skrevet 18. februar 2011 Gratulerer så masse . Så spennende med ul imorgen. Har du fått noen symptomer ennå? Tok en svak positiv gravid test idag, men vet ikke om jeg kan stole på det.
mars :-) Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2011 Hei babylykke2! Testen min var også delvis svak, men det er fordi det er tidlig. Står ihvertfall på testen at det ikke spiller noen rolle om det er svakt eller ikke.... Så masse lykke til, satser på at du er gravid!! Jeg fikk UL i dag, men de så ikke noe mer enn en tykk slimhinne, som tyder på at jeg er gravid, pga test i går og uteblitt mens... Men skal ta blodprøver til mandag og tok i dag for å sjekke.. er spent.... Krysser fingrene.... og tilbake til UL om to uker. Jeg har hatt noen utrolig ømme og vonde bryst, mye mer enn jeg pleier og de har vokst. Samridig som jeg kunne sovet hele døgnet... forferdelig trøtt... Har du noen symptomer? Klem
mars :-) Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2011 Og tusen takk til alle dere andre... Krysser fingrene for at dte er noe der:-) Lykke til alle dere andre som også prøver og dere som er gravide.. Spennende tider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå