Benkit Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 Uff! Våknet i morges til litt blod når jeg tørket meg... noen minutter senere kom litt friskt blod... har ikke vært mer blod utover dagen i dag. Når jeg blødde var det ingen smerter i det hele tatt... men utover dagen i dag har jeg hatt litt murringer... ikke noe smertefult på noen måte, men sånn dagen før mens følelse. Har ikke følt meg så veldig gravdid lenger siste uken... litt større pupper enn normalt, men ikke på langt nær så ømme som i uke 7/8.. er nå i uke 10...har også begynt å få litt mer energi denne uken... Føler så på meg at noe er galt nå altså! Menslignende smerter har jeg hatt hele tiden ,men de avtok litt et par uker(når puppene var på sitt verste) for så å komme tilbake nå... Blir helt stresset av dette kjenner jeg!! Veldig redd for at det er en MA. Mormunnen er også litt åpen på en måte og ligger lavt nede....Har ringt både lege, kk, legevakt og 4 private praksiser i dag for å få time, men alle bare sier at hvis det ikke er smerter involvert så blir det ikke prioritert!! Noen som har vært ute for dette?? Blir veldig glad for svar... er veldig urolig her nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142921822-bl%C3%B8dning-i-dagsamme-som-1-trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå