Gå til innhold

Hvilken vogn har du? Og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Brio Go. Var utrolig fornøyd med bag delen. De første 5 mnd brukte vi stort sett bare den og det fungerte fint. Dessverre, nå som vi bare bruker sportsdelen er vogna ubrukelig for oss. Han sitter ikke rett i rygge så han må hele tiden dytte seg selv opp. Han hater å sitte i den vogna så vi har gitt den opp. Vogna triller utrolig lett, men som sagt sportdelen var veldig skuff. Den legges heller ikke flatt i ryggen.

Annonse

Jeg har/har hatt:

Simo Kombi - Strålende fornøyd med den på alle måter.

Mountain Buggy - Veldig god vogn, men litt liten bag, og sportsdelen vender ut over og ikke mulig å vende den mot deg.

Bugaboo Cameleon - Kjempe god å trille, men litt lav, og litt for åpen.

Bugaboo Bee - Vet det bare er en trille, men den er helt nydelig. Verdt hver eneste krone.

Jeg har simo kombi, og er strålende fornøyd:) Den har store lufthjul som er lett og trille i dette snøværet. God demping har den og, så baby blir ikke "ristet" hvis du triller på humpete vei.

Bagen kan du bære med deg, og evt bruke som seng til baby i stua.

Synes at vogna er solid og pen og se på. Ikke den mest fancye vogna, men den gjør jobben sin;) God plass til handleposer har den og!

+ at du har en vogn som barnet kan vokse i. Mye vogn for pengene.

Annonse

Brio Happy.

Strålende fornøyd.

Både med bag'en og sportsdelen.

Triller som bare det og ikke noe problem på hverken skogstier eller nysnø. Godt dempet er den og.

Men kanskje ikke vognen om man er mer "shopping og kafe" mamma.

Er litt stor til det kanskje.

Jeg har Emmaljunga Edge duo. Elsker bagen, den er stor, romslig, og fin.. :) Syns ikke vognen er såå tung som folk skal ha det til, og tyngden hjelper utrolig godt nå som det er snø, glatt og slaps. Er kanskje litt stor for butikker og sånt, men den går. :)

Er ikke så fornøyd med sportsvogndelen, for syns den er så stor. Passer kanskje barn på 1,5+.. Min knøtt på 9mnd sitter ikke helt bra der, og selene passer ikke. De som skal være på skulder sitter for høyt oppe, og de på sidene er nesten for små til han, og han er liten, tror neppe selene passer til eldre og større barn. Syns og sportsvogn delen var litt åpen.. Men det er vel de fleste. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...