Gå til innhold

Jeg blir snart småsprø av å være inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er det for kaldt, vind eller snøstorm.. Jenta mi er 7 uker, og jeg begynner å bli gal av å ikke kunne være ute. Jeg er ikke typen som går rundt på senteret i flere timer hver uke, så da blir vi sittende her, da. Har veldig få bekjente som går hjemme samtidig med meg, og jeg begynner allerede å kjede meg. I dag hadde jeg satt på klokka til kl. 9. Titta ut og ble møtt av en vegg av snøfall. Da sov vi videre til kl. 11.30. Blir rett og slett tiltaksløs av å ikke ha noen planer...! Føler meg så lat, men samtidig er det ikke noe særlig å kave seg gjennom snø, eller ha henne ute i -15... Blæh..!

Skal være med på barselgruppe og sangruppe i regi av helsestasjonen snart, men det er enda 2 uker til det starter opp.

Gleder meg sååååå til vår, sommer og trilleturer!

(om det er noen fra Lillestrøm-områdt her, så rooop ut!!!!) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at det blir kjedelig å bare være inne hjemme i lang tid. Du kan jo ta kontakt med helsestasjonen og høre om hvem du skal være i barselgruppe sammen med. Så kan du jo kontakte dem og spørre om å treffes litt tidligere. Det kan jo være det er flere som vil finne på noe. Bare skravle sammen hjemme eller på kafe, eller gå på babykino f.eks.

Skrevet

Enig! Blir små sprø jeg også merker jeg. Vesla er 20 uker, og har vert veldig sutrete de siste dagene.

I dag var vi ute en liten tur. Hadde ikke vert ute siden søndag... Var på babysang, og senere var jeg og en venninne ute og spiste. Følte meg som et nytt menneske:-)

Skrevet

hehe leste litt feil nå, i mine øyne stod det;

Jeg blir snart småsprø av å være HER inne :D

Litt småtrett i aften ja :)

Skrevet

Jeg blir ufattelig tiltaksløs av å være inne.

Egentlig mye jeg kan gjøre, av både huslige fornuftige ting og koselige mindre fornuftige ting, mens babyen sover, men ender på nett eller foran TVen når dagene blir for like.

Og med skikkelig drittvær, har det ikke vært mulighet å bevege seg noe særlig ut.

Så da har jeg vært på biblioteket en dag og innom på jobben en dag. Godt å få brukt noen timer utenfor hjemmets fire vegger og føler at jeg får brukt timene hjemme litt mer fornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...