Gå til innhold

Har væt til tannlegen i dag, ble skikkelig forbanna da jeg for ca 2 uker siden

Anbefalte innlegg

var hos han for og fikse en fylling1 I dag måtte jeg tilbake da fyllingen har falt ut. Jeg nektet og betale, men han stod på sitt at det ikke var noen garanti for når den kunne falle ut, men han sa jo at normalt sett så burde den holdt i mer enn 2 uker:(

Så for 14 dager siden betalte jeg 2300 og i dag var det på nytt 2250, altså 4550 kroner for og fikse en tann!! Kan noen fortelle meg at dette er lovlig?? Jeg tror rett og slett han gjorde en dårlig jobb sist for han nevnte flere ganger at han måtte bli ferdig fordi han hadde neste pasient om så så kort tid.

Kan man klage til fylkestannlegen evnt, eller gjelder ikke dette private tannleger??

Fortsetter under...

Vil nå tro at du kan klage, med mindre tannlegen egentlig har foreslått noe annet men at du absolutt ville ha fylling.

En fylling skal vare mye lengere enn det, men det kan være forskjellige grunner til at den falt ut. Det kommer an på hvor den er lagt osv. Fyllinger i fronten sitter f. eks. dårligere enn i jeksler.

Jeg jobber på tannlegekontor, å faller fyllingene ut så kjapt så legger tannlegen ny uten å ta noe betalt for dette. Tror tilogmed han har lagt fyllinger gratis som har falt ut etter et par mnd. De skal jo holde lengere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...