Gå til innhold

dere som har mistet før....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde en ma for 1.5 år siden i uke 14. Det startet med at jeg begynte å miste litt av symptomene som ømme pupper i uke 10/11 deretter fikk jeg litt blod på papiret sånn vinrødt blod (friskt blandet med brunt) Min gyn luktet ugler i mosen og jeg fikk komme inn dagen etter. Dessverre så var fosteret dødt.

Har aldri blødd i mine sv.skap , men for mange er dette et vanlig problem. Krysser fingre for at alt er vel med fosteret ditt. Masse klemmer.

I mitt første svangerskap blødde jeg litt brunt på papiret i en uke, og det gikk bra! Den andre gangen derimot blødde jeg også brunt på papiret 3-4 dager, så kom det noen mørke koagulerte klumper, og da "skjønte" jeg at det ikke var positivt, og deretter blødde jeg friskt og fikk bekreftet på UL at det ikke levde. Dette var i uke 6.

Jeg har hørt om noen som har hatt klumper og det går bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen imorgen og fått henvisning til UL på sykehus eller hos gynekolog.

Annonse

Er jo bare kjempegodt å høre fra dere d har gått bra med!!! Er jo stooort håp om at alt er bra der inne..., men man har lett for å tenke negativt når ikke alt er helt som det skal.

Avventer til imorgen og ringer gyn hvis d fortsetter.

Kommer hver gang jeg er på do nå, men ikke kjempestore mengder og forts ikke rødfarge.

Leve i håpet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...