Gå til innhold

Håper virkelig spiren sitter denne gangen, hcg nivået viset ikke noe annet iallefall ;9

Anbefalte innlegg

hele forrige uke var jeg ikke noe i form, så forrige fredag tok en CB digetal men ukeindikator,og den viste gravid 1-2 uker, tok en ny test på søndag, den viste svakt to streker. Var litt usikker på når jeg skulle hatt mensen denne mnd, om syklusen skulle vare 26 dager eller 28 dager, men siden CB slo ut på fredagen ville jeg tro at jeg skulle hatt den på tirsdag, altså jeg er to dager over..

På mandag var jeg hos gynokolog av andre grunner,, men sa at jeg var gravid, han kunne seff ikke se noe fordi jeg enda er tidlig.. Men han ville også ta en hcg blodprøve siden jeg har hatt noen SA før....

Den viste 45, som var helt greit siden jeg var tidlig i svangerskapet, Jeg har fått time til UL i slutten av mars, vist alt så retten veien , da er jeg neste 10 uker...

Han ville jeg skulle ta ny hcg blodprøve om noen dager, og det gjorde jeg i dag og da var den på 184, HCG har steget fra 45 til 184 på tre dager;)

jeg tok også en ny test til morningen i dag, CB vanlig og den viste kjempe positivt...

Har fått litt annen farge på utfloden, men håper og tror at det ikke er noen ting, jeg er litt bekymra siden jeg har mistet før, og dette er ett høyt ønsket svangerskap både fra min side og min samboer, jeg har ei jente fra før på 5 år ;)

Måtte bare dele dette med dere, ;)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...