maiskorn Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei! Er helt ny her, og skjønner fint lite. Fikk en positivtest for 2uker siden. Den første testen var svakt positivt, så tok en ny etter 3dager, og den viste helt klart positivt. Begynte å blø 1dag etterpå. Blødningen var som brun uflod. Jeg ringte legen, og de mente jeg skulle ta hcgtester. Den første viste bare 53, så tok en på nytt noen dager senere, som bare viste 69. Var til gynekolog, og hun mente jeg skulle ta en til blodprøve. Den var på 90. Så hun mente at jeg har graviditet utenfor livmoren, selv om hun ikke kunne si noe sikkert. Så i morgen skal jeg til sykehuset for å få det fjernet. Det jeg er redd for er at jeg ikke ser så langt på vei som jeg egentlig tror jeg er? Har vært plaget med uregelmessige sykluser, men gynekologen mener at jeg er 6uker på vei, og da skulle vi ha sett ett foster på ultralyd. Er det bare å gi opp nå? Er alt håp ute? Vet ikke hva jeg skal gjøre, er bare kjempe forvirra akkurat nå. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142921142-hva-skjer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå