Minnie89 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hei! Fikk noen piller av min mor, hun sa det var noen urtepiller som hun trodde skulle være til god hjelp til å få en regelmessig syklus, noen som har prøvd disse??
lindynatt Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Ja prøvde dem i ca 3 måneder uten hell. Hjalp nada. har hørt om andre med pcos som har hatt effekt av dem. Jeg ville sagt prøv og se men ikke forvent for mye
Lm74 Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Ja, jeg har tatt siden november -10. Merker av og til at det foregår noe i eggstokkene/ mageregionen... Men foreløpig ingen mens eller eggløsning. Men i forhold til det så tar det litt tid, de er langtidsvirkende. Så man må ha litt tålmodighet... Skal ta en 5-7 mndr før man merker noen forskjell iforhold til infertilitet...
Gjest Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Man sier at det kan ta opptil hele 18 mnd før man kan oppnå resultater av det i forhold til PCO. Jeg har begynt på det nå og tenker teste det ut en stund, men får se om jeg gidder å teste det ut i hele 18 mnd liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå