Klar Som Et Egg Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Er så sinnsykt oppblåst i magen og full av luft! De lekreste lukter som sniker seg ut i tide og utide :S Jeg er bare glad for at jeg er sykemeldt pga kvalme, men til mandag er det tilbake i jobb.. Får bare skylde på pasientene hvis det begynner å lukte...(sykepleier) huff! Er ni fullgåtte uker imorra.. Andre i samme båt?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Ja!! Herregud, jeg blir helt flau av meg selv!! Uff, uff... De lekreste lukter som sniker seg ut, ja. Og ikke alltid like stille heller :S
*Vetlis* Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Ja for pokker!!! Jeg våkner til og med om natten og kjefter på mannen! Så er det meg selv :-D
Klar Som Et Egg Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 Godt et er flere stinkbomber der ute. Føler meg ikke som en sexbombe akkurat! Gleder meg så sykt til magen begynner å fungere nomalt igjen, disse hormonene gjør meg så treg i magen og tanken på kaffe nå for tiden får meg til å brekke meg- så ingen hjelp derfra! Kan man ta minifom tbl når man er gravid?
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 jeg føler akkurat det samme, men får det mest på kvelden og natta. sover så dårlig om natta når jeg får skikkelig luftsmerter. Igår la jeg meg kl 2230 og våknet i 04 tida og måtte bare stå opp for jeg klarte ikke å ligge og følte meg nesten vrengt innenfra. merker jeg er sliten og trøtt og kvalm. jobber som sykepleier også og merker jeg er trøtt på jobb også. godt jeg skal til legen neste uke, jeg er nå 6+2 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå